Ancistrus84 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Noen som har erfaring med www.telebutikken.no? Synes de er litt trege... Og i og med at man betaler med VISA der så er man litt mer nervøse over hva som skjer, man har tross alt allerde betalt for noe man ikke har fått... Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Bestilte ein Sony Ericsson T300 på måndag. Fekk ein ordrebekrefting, men det er alt. Erfaringar??? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Vel... Fortsatt har jeg ikke mottatt telefonen jeg bestillte (3510i). Men pengene ble trukke fra kontoen i dag. Ringte dem faktisk i dag og, for og klage for treg behandling. Det underligste var, at under siden "Ordrestatus" sto et helt annet produkt, "Quantum Fir" og det var sendt i 1998... Etter jeg ringte i dag og sa fra om det ble det slettet så nå står det at siden ikke finnes når jeg trykker på linken i ordrebekreftelsen... Vel, siden pengene ble trukket i dag håper jeg og se telefonen over helgen, viss ikke blir det baluba... Synes de har vært trege, dog man skal ha litt tålmodighet siden det har vært jul, men det er likevel litt lenge.... Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Bestilte pakken jeg, og fikk den etter 2 dager. Sony Ericsson t200 + DLINK router Fungerte fort og fint for meg:) Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Update: Penge som ble trukket, ble satt tilbake på kontoen mandagen etter... rart tenkte jeg, hva er det som skjer? Så sjekket jeg ordrestatus "Feil: Finner ikke ordren" javel, ok. da er den vel slettet, så tenkte jeg ikke mer på det. Men onsdag 8.1.03 kom en tekstmelding fra Netcom: Ditt nr. vil bli flyttet over til oss 16.01.03.. herregud tenker jeg hva er det som skjer? ordren er jo slettet? Ender jeg opp med et Netcom abbonnemang med bindingstid på en mobil jeg ikke får? Skal ringe til Telebutikken i dag og høre med de... Men kan allerede si nå; jeg anbefaler ikke denne butikken til noen. Skal selv aldri kjøpe der mer... Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har snakka med dei både over telefon og via e-post, og har fått beskjed om at det har vore travelt no etter jul (som om det er ein god grunn... ) Dei sa iallefall at pakken var sendt på tysdag, men eg har fortsatt ikkje fått han. Får sjå om han er komen når eg kjem heim frå skulen idag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå