verwooks Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Skal rippe en dvd jeg har .. er ute etter max kvalitet .. Så må vel bli SVCD vel ? Var på doom9.org å kikket litt .. men lurer på om det er mye forskjell på divx5 og svcd oplegget ? .. Kan man f.eks. spille av SVCD av på en dvd spiller ? .. Hvilket av formatene tar mest plass ? Kan iallefall ikke ta mere enn to cder .. Hvor lang tid vil det ta på putern min forresten ? Lenke til kommentar
stampa Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Skal rippe en dvd jeg har .. er ute etter max kvalitet .. Så må vel bli SVCD vel ? Var på doom9.org å kikket litt .. men lurer på om det er mye forskjell på divx5 og svcd oplegget ? .. Kan man f.eks. spille av SVCD av på en dvd spiller ? .. Hvilket av formatene tar mest plass ? Kan iallefall ikke ta mere enn to cder .. Hvor lang tid vil det ta på putern min forresten ? Ja, du kan spille av SVCD på en DVD-spiller. Er ikke sikker på størrelsesforskjellene, men hvis du skal brenne en DVD-rip som SVCD, går det på tid, ikke størrelse. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Javel .. er det snakk om mange timer eller ? Sjekk signatur .. Har en ATA 133 RPM 7200 disk forresten ... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 du må nok regner med par timer. SVCD tar lang tid forhold til å lage divx filmer. Men uansett er det digg å se filmer på tv'en med skikkelig surround! Du kan også bruke nero til å lage svcd, men resultatet blir ikke den beste. Men helt greit. Cd'er kommer helt an på filmen. Det varierer helt fra 2-4 cd'er. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Ok .. har ikke noe surround anlegg eller noen dvd spiller i stua .. så jeg jeg prøver det gordian knot programmet jeg ... (knot? he he) Men åssen oppløsning burde jeg sette ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Ja, du kan spille av SVCD på en DVD-spiller Det er ikke sikkert. Du skal ALLTID skjekke at dvd-spilleren din takler Svcd eller VCD pga ikke alle spillere gjor det. Anngående rippinga så bruk Guardian denne guiden for å hjelpe deg. Du kan også bruke Gordian Knot for å rippe fra dvd-Svcd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå