Kimble Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har en venninne som vil digitalisere filmer tatt med et gammelt videokamera. Noen som vet om noen butikker i Trondheim som kan gjøre dette og eventuelt ca. hvor mye det koster? Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hva slags format er det filmene er lagret på? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Det er jeg litt usikker på. Ho venninna min vet selvfølgelig bare at det er et gammelt videokamera Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Er vel enten Video-8, Hi-8, VHS-C eller SVHS-C. Har skrevet de i rekkefølge etter hva vi får inn mest av til konvertering der jeg jobber. Da har jeg utelatt smalfilm (som Super-8 og dobbel-8) ettersom disse ikke regnes som video, men som film. Men mange tar feil av dette, så det KAN altså også være smalfilm hun har. Dette leveres det desidert mest av, og er også det dyreste da det er en delvis manuell prosess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå