abene Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 En ny betaversjon av brenneprogrammet Nero er nå tilgjengelig for Linux - med støtte for Blu-ray og HD DVD samt et bedre brukergrensesnitt. Les mer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Bra! Godt at noen produsenter av programvare for konsumentmarkedet begynner å levere produkter for Linux også! Lurer på om denne kommer i samme pakke som Windows-versjonen, altså at du får med til begge plattformene når man kjøper programvaren? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Greit nok, forrige versjon (gtk1) så helt forjævlig ut Kommer nok ikke til å bytte fra k3b med det første, gleder meg til den blir porta til kde 4 og deretter muligens til windows Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Men er det noen som kommer til å kjøpe den da? Det er jo allerede minst et fullgodt alternativ til Linux, K3b. Lenke til kommentar
idos Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 hmm kanskje jeg skal kjøpe når den er ute av beta for å støtte programvare laget for linux. .... men så har vi jo k3b......... som tilfredstiller alle mine behov.. ok . ikke alle....... Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Men er det noen som kommer til å kjøpe den da? Det er jo allerede minst et fullgodt alternativ til Linux, K3b. 8466132[/snapback] De tenker nok litt mer langsiktig enn bare i dag. Nå vil de sikkert sjekke ut interessen, og om hvor mange som ønsker et produkt for Linux tilsvarende Nero for Windows. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Selv om det finnes alternativer til Linux som er gratis og kanskje vel så gode, er det allikevel veldig velkomment. Dette gjør det mye lettere for brukere av windows som kanskje ikke er helt fornøyde med å måtte bytte programvare til noe annet enn det de kjenner. Og slik er mange... Lenke til kommentar
saivert Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Nero Burning Rom er nå kjent for å være et kvalitetsprogram. Den forrige versjonen for Linux (gtk1) hadde jo GnomeToaster sitt brukergrensesnitt med Nero sin burning engine. Nå får vi endelig noe som ser og føles ut som Nero, men for Linux. Gleder meg til å prøve dette. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Flott! Det er bra at Nero blir mer plattformuavhengig slik at det blir lettere for windows-brukere å føle seg hjemme i Linux. Dvs. overgangen fra proprietært OS til åpen kildekode OS er en stor fordel selv om programvaren det er snakk om fortsatt er proprietær. Selv foretrekker jeg åpen kildekode brenneprogram på et åpen kildekode OS, men det Nero nå gjør er i hvert fall å hjelpe folk ett steg på veien mot det. Takk til abene i redaksjonen for en Linux-relatert artikkel Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det var jo gode nyheter. Jeg tenkte å laste ned for å teste ut og ikke minst for å vise Nero at det er interesse. Fikk følgende melding: "The server may be overloaded due to a large number of downloads whenever a new trial version or update is released. If you do experience any server problems, please try again later." Vi får ta det som et godt tegn ... S Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det populære brenneprogrammet Nero er nå sluppet i en betaversjon for Linux 3 med blant annet Blu-ray- og HD DVD-støtte for dataopptak. Whoah! Er Linux 3.0 kommet allerede? Bør kanskje omformuleres, så det kommer fram at det er NeroLinux 3 som er lansert, og ikke Nero for Linux 3? Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ser bra ut, sjølv om eg ville foretrukke eit open source program. Ellers så vil eg sei at eg synest det er flott at det har komme mykje fleire Linux relaterte artiklar her i det siste. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Supert. Jeg håper den ser bedre ut enn forrige versjon (som jeg har sett). Er denne versjonen bra så vil jeg nok kjøpe den etter hvert. Det er godt at noen forstår at det er penger å tjene på Linux-markedet også. Samtidig som forbrukere har godt av flere valgmuligheter. Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Her er eit bilde av Nero Linux 3 og 3 andre Open source Linux brenneprogrammer:) Endret 25. april 2007 av Teroedni Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Utifra skjermbilder ser det bra ut. Jeg gleder meg til å prøve det ut. Men det er tydeligvis stor belastning på serveren... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hm... jeg lurer også på om jeg kan overføre lisensen min fra Windows-versjonen, evt. om det er mulig å få en oppgraderingspris fra Windows->Linux, men foreløpig har jeg ikke funnet noe info om det. Man kan jo spørre Nero om dette. De har et forum man kan sende meldinger til dem på. Noen linker: http://www.nero.com/eng/NeroLinux3Beta.html http://club.cdfreaks.com/forumdisplay.php?f=104 Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Etter å ha prøvd neroLinux 3 beta litt nå må jeg si at jeg er ganske fornøyd med programmet. Har noen heller dårlige 2 lagsDVD'er her som Gnomebaker enkelt og greit nektet å brenne 7.2GB på siden fila visstnok var for stor. Dette gikk derimot på ca 20 minutter med neroLinux og dataen på dvd'en er som den skal også. Må si meg veldig fornøyd med dette programmet, og skal faktisk vurdere å kjøpe det da det en gang kommer i fullversion, men det får vi se litt på da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå