Gå til innhold

rar hasj klump eller noe


Lucifer89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker på at det ikke er marihuana? Ta et bilde da.

8477458[/snapback]

 

det er morsomt med slike ta bilder for hadde du lest så er jeg ikke i besittelse av den lenger

 

men bryr meg ikke stort om hva det var egentlig, var mere en slik finne ut fort greie. men følgte mege følesen og bytta an

Lenke til kommentar

Hasj er mørkebrunt så det var ikke det. Sikkert en muggen kjøttbolle, tenker jeg.

Man er ganske desp når man begynner å vurdere å røyke gammel mat man finner på gulvet.

8466477[/snapback]

De begynner å bli ungdomm og utforske nye ting :!: Disse er kanskje litt sene og derofr desperate

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

"alle røyker hasj liksom, jeg må jo også prøve snart:( ...ÅÅHÅÅÅ!! EN GRØNN KLUMP PÅ GULVET!!11 DET ER SIKKERT HASJ!! VI RØYKER DET DA! , men vent, vi spør på diskusjon.no først da. De synes sikkert vi er kule "

Rimelig desperat når du plukker opp ting frå gulvet med rosa hår og lurer på om det kan røykast. :D

8468359[/snapback]

alt kan vel røykest, men forskjellen er vel hvordan du blir etterpå :p

8468373[/snapback]

det er fjortiss

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Hasj er mørkebrunt så det var ikke det. Sikkert en muggen kjøttbolle, tenker jeg.

Man er ganske desp når man begynner å vurdere å røyke gammel mat man finner på gulvet.

8466477[/snapback]

De begynner å bli ungdomm og utforske nye ting :!: Disse er kanskje litt sene og derofr desperate

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

"alle røyker hasj liksom, jeg må jo også prøve snart:( ...ÅÅHÅÅÅ!! EN GRØNN KLUMP PÅ GULVET!!11 DET ER SIKKERT HASJ!! VI RØYKER DET DA! , men vent, vi spør på diskusjon.no først da. De synes sikkert vi er kule "

Rimelig desperat når du plukker opp ting frå gulvet med rosa hår og lurer på om det kan røykast. :D

8468359[/snapback]

alt kan vel røykest, men forskjellen er vel hvordan du blir etterpå :p

8468373[/snapback]

det er fjortiss

8481973[/snapback]

 

nei nei jeg kjøpte dritten i første omgang men når jeg kikket på den så ble jeg skeptisk, og det er kjappere å spørr på diskusjon.no en å prøve å få tak i en fyr jeg ikke kan få tak i atm, sikerheten først jeg er ikke glad i å prøve ting med rosa hår

 

tråden kommer sikkert til å bli steng men det er nok likegreit for det er en nokså dødfødt diskusjon nå

Endret av Lucifer89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...