Gå til innhold

rar hasj klump eller noe


Lucifer89

Anbefalte innlegg

nei jeg oppfordrer ikke til noe fred på jorden kampanje.

 

men jeg lurer på en ting jeg hadde denne klumpen her om dagen og lurer på hva det var, den var grøn med rosa hår og krystaler lignet på en hasjklump

 

denne var ikke min men en venn av meg hadde den og vi tør ikke røyke den for den ser rimelig spessiell ut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skulle tatt det til nærmeste politistasjon og bedt om konsultasjon der. De har jo kompetanse på harsjklumper utover en gjennomsnittlig vanlig forumbruker.

8466002[/snapback]

"Hei.. jeg kjøpte dette hasjgreiene med en kar, kan dere finne ut for meg om det er ekte slik at jeg vet om det er trygt å røyke det?"

 

Hadde sikkert gått supert :)

Lenke til kommentar

Tipper sterkt på gamle 6 mnd matrester på gulvet.

 

Jeg har sett hasjrøykere krype rundt på gulvmatta under stuebordet for å kanskje finne et lite hasjkorn som har ramla ned, stappa det i en sigg og nisugd...sært. De kunne jo like godt ha røkt sokkene sine.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
jaja kan vel drepe diskusjonen før den blir stengt, har bytta den ut og har funnet ut at det var "pixi dust og no canabis blandet"  så er egentlig bare glad jeg ble kvitt drittet,

8474401[/snapback]

Hos? Elkjøp?

8474432[/snapback]

 

ja jeg kjøpte hasj på elkjøp og bytta den inn på 30 dagers garanti :ph34r:

Lenke til kommentar
nei jeg oppfordrer ikke til noe fred på jorden kampanje.

 

men jeg lurer på en ting jeg hadde denne klumpen her om dagen og lurer på hva det var, den var grøn med rosa hår og krystaler lignet på en hasjklump

 

denne var ikke min men en venn av meg hadde den og vi tør ikke røyke den for den ser rimelig spessiell ut

8465861[/snapback]

 

 

En brukt tyggis :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...