Gå til innhold

asus 650 sli, støtter 45nm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på om asus 650 sli støtter neste type cpu 45nm, vet den støtter quad-core.

Når kommer ddr3?

http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2...474&modelmenu=1

http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2...474&modelmenu=1

jeg sliter ned i 15fps nå i battlefield, orker ikke lenger, alt må byttes ut.

8465826[/snapback]

Hva? Hvilken oppløsning og hvor mye aa kjører du på for at det skal hakke med oppsettet ditt? (så i profilen)

Intel har vel sagt at man trenger en bios oppdatering, fordi de skal kjøre samme sokkel, men du må sikkert ha nytt brikkesett uansett...

Lenke til kommentar

jeg har en 17" hvor jeg kjører 1280-1024, prøver å kjøre fullt på effekter, men har nok strippet skygger og lys effekter. vet ikke aa stod på fullt.

2.66 og ddr1 ram, ville du sagt flaskehalsen lå også her, når det gjaldt fps drop. fordi av tidligere erfaring så var det cpu som ga fps drops, da regner jeg med at rammen også har noe å si her.

Lenke til kommentar
jeg har en 17" hvor jeg kjører 1280-1024, prøver å kjøre fullt på effekter, men har nok strippet skygger og lys effekter. vet ikke aa stod på fullt.

2.66 og ddr1 ram, ville du sagt flaskehalsen lå også her, når det gjaldt fps drop. fordi av tidligere erfaring så var det cpu som ga fps drops, da regner jeg med at rammen også har noe å si her.

8467140[/snapback]

Hvilken driver bruker du til skjermkortet?

Mener oppsettet ditt skal klare å kjøre bf2 på full gnu på den oppløsningen uten aa, ihvertfall hvis du har disablet lightning effects.

Mulig jeg tar feil, men jeg kjørte bf2 med mitt oppsett på full gnu med alt på uten slike fpsdrops..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...