Cutthroat Bill Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Søkte kjapt her på forumet, men fant ingen svar, så jeg drister meg til å lage denne tråden. Det har seg slikt at jeg ganske nylig har begynt å se på Ghost in the Shell - Stand Alone Complex, og jeg har forstått det som at det er laget 2 sesonger, og 2 eller 3 filmer. Men i hvilken rekkefølge skal dette sees i? Stand Alone Complex er første sesong, og er først i rekkefølgen, slik jeg har forstått det, men hva skal sees etter dette? Og hvor mange episoder består hver sesong av? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Da søkte du litt for kjapt.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+++shell+++gits Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Elendig emnetittel, men takk. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Fikk lyst til å se denne serien nå. Har hatt det i tankene en stund, men føler ekstra sterkt for noe alla dette akkurat nå. Men de episodene tok stooor plass Fant til og med en Blu-ray rip... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Episodene er bare ca 25 minutter lange, så de er neppe noe særlig større en andre serier. Men det formatet det kikket på var vel kanskje større. Men ja, det fin serie. For tiden foretrekker jeg den framfor Cowboy Bebop, faktisk. :o Anyway, off-topic detter her. Tråden har gjort sin nytte og kan lukkes for min del. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Men, du ser på serien akkurat nå, og den var ikke noe spessiell stor (i MB)? Det var helt vanlige formater jeg fant fram, fra flere forskjellige kilder, men likevel så var alle episodene rundt 300MB... Merkverdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå