togr Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 portrett og vårbiler jeg ønsker kritikk på Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg finner lite å si på noen av bildene. Bra arbeid. Du kunne med fordel ha sentrert stien i s/v bildet. Lenke til kommentar
BokehDigger Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Likte særlig bilde nr.. 3 (svart hvitt). Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg likte nok bare portrettbildene. Men på nr 1 syns jeg at du skulle tatt med bena. Nr 2 ble meget bra. Blikket, fargene, utsnittet.... Kjempebra! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du har lagt opp litt små bilder, så man får jo ikke sett feil så lett. Bilde 4 likte jeg veldig godt. Det har mye kontrast, og bildet er litt surrealistisk - Ser for meg at det kunne vært hentet fra et spill eller brukt til å illustrere en fantasy-bok. SH-bildet var vel greit nok, men ikke så mye mer enn det, synes jeg. Portrettbilde 2 ble veldig bra. Lyssettingen er ikke jevn, men det gjør ingenting. Du fanger virkelig personen, og får et veldig "nært" bilde. Bra. Portrett 1 ser ut til å være en smule uskarpt, og utsnittet er litt merkelig. Jeg synes ikke halve lårene har noe på bildet å gjøre uten mer av beina, men du kan jo ikke kutte dem uten å hugge av henne hendene heller. Lenke til kommentar
togr Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Takker for tilbakemld:) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Likte bare portrettbildene, de var ganske fine.. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Skog er veldig vanskelig å få bilde av uten at det bare blir rotete, syns jeg. Bilde 4 kommer seg rundt det: lyset og fargene er brukt skikkelig fint og stemningsfullt. Savner kanskje et hovedmotiv. Lenke til kommentar
buitre Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Likte kun portrettene, spesiellt bilde nr.2. Meget god kontakt med modell i begge bildene, med likte ikke positur i det første. Komposisjon og EV er meget bra i begge portretter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Bilde nr.1 er en "perle". Masse nydelig kvinne, og ikke minst en god porsjon humor. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kvar er det 4. biletet teke? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Et svart-hvitt bilde er for det første for å vise former. Det syntes jeg du gjorde bra her. Utenom det har jeg absolutt ingenting å si, veldig fine bilder Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 portrett og vårbiler jeg ønsker kritikk på 8465510[/snapback] 1: En kjempeflott modell som jeg synes du formidler meget godt. Modellen er fint plassert i bildeflaten, flott vinklet slik at hennes former kommer bra frem. Klokkereima er bittelitt forstyrrende synes jeg. Synes du kan lysne litt i brightness og gi bittelitt mer konstrast (+10 & +5), da synes jeg bildet ble enda bedre. En ytterst liten oppskarping også synes jeg du kan gjøre (men ikke mye). 2: Meget flott lyssatt med skyggeside (flott lettet opp) som ikke gror igjen. God kontakt med modell og et lurt forførist smil. Ellers så synes jeg du skal gjøre som besrevet på bilde 1 her også, så får du fram mer hårstrukturen og skarpheten i øyne. 4: Her synes jeg du har fått frem fine farger og stemning. Skulle jeg endret på noe så tror jeg at jeg ville prøvd å vinklet slik at man hadde sett mer innover i svingen der. Det kan se ut som du står i stien og fotograferer, og som regel blir bildene mer spennende fra en uvant vinkel som man ikke ville ha sett ved å gå der. Stå på videre, du er flink! Mvh Ståle Tvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå