trygveaa Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Rullehjulet på musen min (Logitech MX1000) reagerer ofte ikke når jeg trykker det ned. Det reagerer alltid når jeg ruller det, det er bare når jeg trykker det ned at det ofte ikke reagerer. Det er likt i alle OS, så det er nok noe med selve musa. Den var bra før (for lenge siden). Jeg tror kanskje det er fordi det har kommet støv nedi der, men hvis andre har noe annet forslag til hva som kan være galt, så si det. Så jeg lurer på hvordan jeg kan rense rullehjulet. Altså fjerne støvet som jeg tror har kommet nedi musa, under eller rundt rullehjulet eller noe sånt. Jeg vil helst ikke åpne musa. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 prøv luft på boks. men det kan vere no trykkgreia neri musa som er slitt og. hvor gammel er musa? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Husker ikke helt, men tror det er 2 eller 3 år. Hvor lenge pleier sånt å holde? Jeg bruker rulleknappen ganske mye, f.eks. til å lukke nettsider. Endret 24. april 2007 av trygveaa Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hadde det samme problemet på min g5. jeg åpnet musa og rengjorde. funket fett etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå