Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forelsket i en yngre gutt

Gjest susan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 år er ingenting egentlig,men om du er som meg, så er det litt likevel. Jeg føler meg fremdeles pedo fra den gangen for over et år siden, da jeg rotet med en som var ett og et halvt år yngre enn meg. Altså, det er helt individuelt. Folk flest bryr seg ikke når det gjeldet ett år, og deres mening burde forsåvidt ikke spille noen rolle heller. Desuten, siden du er forelsket i fyren, er det tydeligvis ikke et problem for deg.

Lenke til kommentar
Om hun så er 14, 18 eller 25 så har det ingenting å si.

8464976[/snapback]

Jo det har jo egentlig det.. Men denne diskusjonen har vi hatt før egentlig..

Det trenger for all del ikke bety noe får henne.. men det kan by på noen "problemer".. Var derfor jeg spurte før jeg utalte meg noe serlig..

Jeg vil enda vite hvor gammel hun er jeg :)

Lenke til kommentar
hvorfor syns du at 1 års forskjell kan ha mye å si? uansett alder syns ikke jeg dette har noe å si i det hele tatt

8465154[/snapback]

Nei personlig syns jeg egentlig ikke det.. men nå er jeg 20 og ikke 14.. Men husker at når jeg gikk på ungdomskolen så var det et "sånt" par.. og de fikk mye pes.. er derfor jeg spør etter alderen hennes..

Så kluet er at "samfunnet" har kanskje noe i mot det.. skjønner?

Det skal jo ikke ha noe å si.. men det vet vi alle at det gjør allikavel.. spes når man er i ungdomskole alder..

Lenke til kommentar
hvorfor syns du at 1 års forskjell kan ha mye å si? uansett alder syns ikke jeg dette har noe å si i det hele tatt

8465154[/snapback]

Hvis du er forelsket i en dame på 40, så har det vel litt å si?

8465163[/snapback]

har jo ikke det, da vill jo det si at du er 41 :p ?

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

8465154[/snapback]

Hvis du er forelsket i en dame på 40, så har det vel litt å si?

8465163[/snapback]

har jo ikke det, da vill jo det si at du er 41 :p ?

8465208[/snapback]

Så du mente at "uansett hvor gammel man er, har ikke 1 år noe å si"?

Da misforsto jeg :p Beklager.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle i alle dager ett år ha noe å si?

Dama mi er 15, jeg blir 17. Bortsett fra at vi ikke juridisk sett har lov til å ha seksuell omgang, er det ingen som har kommentert aldersforskjellen.

Kjør på, sier jeg. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle i alle dager ett år ha noe å si?

Dama mi er 15, jeg blir 17. Bortsett fra at vi ikke juridisk sett har lov til å ha seksuell omgang, er det ingen som har kommentert aldersforskjellen.

Kjør på, sier jeg. Lykke til! :)

8465479[/snapback]

Les loven en gang til, så lærer du noe koselig. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...