Gå til innhold

Lydchat som er bedre enn MSN og Yahoo ?

Anbefalte innlegg

Leiter desperat etter et chatteprogram eller en måte å chatte med lyd over Internet. Har i lengre tid brukt Yahoo og MSN, men det er ikke mye snert over de synes jeg. Lyden er i dårlig telefonkvalitet og det er tungvint med voice on and off på Yahoo.

Så derfor lurer jeg på om noen vet om noen andre god lydchat programmer? Linjene mine klarer 128 kbps ut og 704 ned så det må jo være mulig å få ut litt mer av de??!

Alt1:Hører folk snakker om IP Telefoni, men det er vel ikke så ufattelig vanlig for privatmarkedet ennå? Hører Telenor har noe greier. Husker ikke navnet, funker ikke for ADSL :-?

Alt. nr 2 som faktisk funker men som vel kanskje er litt tungvint er Shoutcast streaming. Starte opp 2 winamper, streame med den ene, høre med den andre.

En annen ting jeg har lurt mye på er hvordan Future Sound of London i 96 streama direkte fra studioet sitt i England en eller annen plass. Direkte til Nederlandsk radio osv...

Noen som har peiling og som har ISDN-ringeprogrammer hvor man kan bestemme annen inntaktskilde enn mic? Også evt. ISDN-telefonsvarer program i full eller så godt som CD-kvalitet?

Vel, dere får uansett ha God jul, og på forhånd takk for hjelpen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...