dagr0z Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) OK, antagelig ikke det morsomste dere har sett, men humornivået i tråden så langt er temmelig lavt, så jeg poster uansett. Dette er altså en samtale på MSN mellom meg, og min mor på 47 år. Min mor er olli, jeg er Marte. Skriver ned samtalen her, for de som evt. har problemer med å skjønne trøndersk, eller har problemer med å lese den ekle skrifta hennes: Min mor har akkurat bett meg om å gå og legge meg Marte: ok olli: kan du ikke sende et ordentlig svar Marte: du har så ekkel skrift, jeg ser ikke hva du skriver olli: bruk brillene dine da vel *STYGG SMILEY SOM IKKE HAR NOEN SAMMENHENG MED TEKSTEN* olli: *"kjempemorsom" smiley som rofler* Det faktum at mamma har MSN er kanskje morsommere i seg selv, enn selve samtalen. Legg forresten merke til den personlige meldingen hennes. Edit: bør kanskje nevne at jeg ikke bruker briller, men har et par lesebriller jeg bruker cirka to ganger i året. Endret 12. august 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg er Michael (Latterkongen)Røyking Dreper er ;P ----------------------------- Røyking dreper... says: Jeg er dum Michael says: ok Røyking dreper... says: Seriøst Røyking dreper... says: Kan godt blokke deg hvis det er det du vil Michael says: synd da -------------------------- Røyking dreper... says: Har du Uleand på msn? Røyking dreper... says: Ueland* Michael says: Uleand? XD Røyking dreper... says: Hehe XD --------------------------- hahaha Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Alt av mennesker som overdriver/bruker .gif's blir som regel blokket med èn gang. En ting er å legge inn nye smileyer, en annen er å måtte kunne dekode 14tiss språket for å kommunisere med mennesker. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 OK, antagelig ikke det morsomste dere har sett, men humornivået i tråden så langt er temmelig lavt, så jeg poster uansett. Dette er altså en samtale på MSN mellom meg, og min mor på 47 år. Min mor er olli, jeg er Marte.Skriver ned samtalen her, for de som evt. har problemer med å skjønne trøndersk, eller har problemer med å lese den ekle skrifta hennes: Min mor har akkurat bett meg om å gå og legge meg Marte: ok olli: kan du ikke sende et ordentlig svar Marte: du har så ekkel skrift, jeg ser ikke hva du skriver olli: bruk brillene dine da vel *STYGG SMILEY SOM IKKE HAR NOEN SAMMENHENG MED TEKSTEN* olli: *"kjempemorsom" smiley som rofler* Det faktum at mamma har MSN er kanskje morsommere i seg selv, enn selve samtalen. Legg forresten merke til den personlige meldingen hennes. Edit: bør kanskje nevne at jeg ikke bruker briller, men har et par lesebriller jeg bruker cirka to ganger i året. En voksen dame.. På 47. Som skriver dialekt. ...verden står ikke til påske, og det er ikke lenge. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 En voksen dame.. På 47. Som skriver dialekt. ...verden står ikke til påske, og det er ikke lenge. D jør vell ikkje nokka å skrive på dialekt på msn vel? Eller som trønderene sier: Dra dæ vækk ditt spøkels! Bartn minnj villj ijt funger utn att æ skriv på dialekt, shø! Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 1. Det gjør noe å skrive dialekt her, så innlegget ditt bryter reglene. 2. Jo, det gjør noe når voksne mennesker bidrar til å bryte ned språket, og dermed oppmuntrer barna til det samme. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 2. Jo, det gjør noe når voksne mennesker bidrar til å bryte ned språket, og dermed oppmuntrer barna til det samme. Du mener alle burde skrive bokmål selv i personlig sammenheng, som for eksempel MSN? Jeg gjetter vilt på at du snakker bokmål til vanlig. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Den dialekten min var humoristisk ment, og det må det være lov til i et fumorhorum. Og i private samtaler må man kunne skrive slik man vil. Dessuten er jo ikke språket en konstant som blir gradvis nedbrutt av den skumle dialekterosjonen. Endret 30. januar 2008 av premium Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 2. Jo, det gjør noe når voksne mennesker bidrar til å bryte ned språket, og dermed oppmuntrer barna til det samme. Du mener alle burde skrive bokmål selv i personlig sammenheng, som for eksempel MSN? Jeg gjetter vilt på at du snakker bokmål til vanlig. Har aldri bedt noen snakke bokmål, noe jeg heller ikke gjør selv. Jeg snakker innbarket sørlending. Jeg elsker dialekt, og vil for alt i verden beholde det. I tale. Det har ingenting i tekst å gjøre. Men denne diskusjonen hører ikke hjemme her jeg måtte bare påpeke hvorfor innlegget jeg kommenterte frembragte tårer fremfor latter. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hva skjer når en vennegjeng, med seks sesonger med Two and a Half Men og 4 liter sprit finner hver sin datamaskin? Dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alan Harper sier: hey charlie Charlie Harper sier: hey, worthless parasite Charlie Harper sier: i got laid Charlie Harper sier: you're a failure Charlie Harper sier: i have liverdamage Charlie Harper sier: sap? Alan Harper sier: noneed to rub it in my face Alan Harper sier: nothing, waiting for jake.. judith is coming over to drop him of Jake Harper.. ﺕ [E] er lagt til i samtalen. Charlie Harper sier: oh hi jake Alan Harper sier: Hii jake, had a nice week with your mom? ? Charlie Harper sier: I doubt it. Charlie Harper sier: Did you have a nice twelve years? Charlie Harper sier: Being dead/married. Alan Harper sier: shutup charlie Jake Harper.. ﺕ [E] sier: I got yii Jake Harper.. ﺕ [E] sier: i hpf Jake Harper.. ﺕ [E] sier: i god Jake Harper.. ﺕ [E] sier: faaan Jake Harper.. ﺕ [E] sier: i got big tits Charlie Harper sier: Alan? Alan Harper sier: charlie? Charlie Harper sier: Why did you take LSD when you knocked up Judith? Alan Harper sier: well, some of us might need help to forfill an intercourse.. Charlie Harper sier: well... Charlie Harper sier: you should start telling people Jake Harper.. ﺕ [E] sier: but, dad, charlie, now im gonna watch us at my computer Charlie Harper sier: Now I'mma have SECKS. Jake Harper.. ﺕ [E] sier: good night dad Jake Harper.. ﺕ [E] sier: good night uncle charlie Alan Harper sier: night jake Charlie Harper sier: Good night kid, aim for the toilet this time, you popmachine. Charlie Harper sier: poop* Alan Harper sier: Charlie! thats not a nice thing to say ;o Charlie Harper sier: Neither is Squab. SQUAAAAB. SQUUUUAB. Charlie Harper sier: Don't mind me, I'm drunk. Jake Harper.. ﺕ [E] sier: hehehehe Alan Harper sier: Charlie, not in front of jake ;O Jake Harper.. ﺕ [E] sier: ahh, i dont wanna listn to u guys, im leavin Jake Harper.. ﺕ [E] sier: oh, hi rose Rose er lagt til i samtalen. Charlie Harper sier: Oh no. Alan Harper sier: Hi rose, had a nice day ? Jake Harper.. ﺕ [E] sier: yes, charlie is in the kitchen Rose sier: Yeah, sure. Rose sier: It was a little cold out in the bushes, with the binoculars and the night vision goggles. Rose sier: But I do ok. Jake Harper.. ﺕ [E] sier: Charlie Harper sier: Heyyy rosiieeee, how about we hit the sackk ?? im drunk, we might take a spoundgebath Rose sier: Spoungebath sound nice. Jake Harper.. ﺕ [E] sier: ah, i get sick, im gonna jump in bed Jake Harper.. ﺕ [E] sier: niight everybody Rose sier: Wait, a minute, I just have to disable the GPS tracking device I... eeh... "dropped" in your car. Alan Harper sier: Eeehm, rose, i think charlie just jumped out of the bedroom window Rose sier: Oh, he wont get far. Jake Harper.. ﺕ [E] har forlatt samtalen. Rose sier: You know. Rose sier: With the boobytraps i set up outside the house. Rose sier: Well, I'm gonna go kidnap Charlie now. Alan Harper sier: you are a bit of a crazy-person, arn't you ? Rose sier: Good night, Alan. Sleep tight. And wear underwear when you walk around in your room. Rose sier: You dont want to stir up the neighboors. =) Alan Harper sier: WHAT? the neighboors can see me? Rose sier: yeah Rose sier: No, I'm technically not your neighboor. =) Rose har forlatt samtalen. Alan Harper sier: Why does these thing always happen to Me ? Berta er lagt til i samtalen. Berta sier: Because you left your balls in your wives house. Alan Harper sier: Berta why are you beeing so mean? Alan Harper sier: and i did NOT leav my balls, tho i hardly ever use them anymore.. Berta sier: Yeah, keep telling yourself that Zippy. Berta sier: But one day Berta sier: you'll wake up Berta sier: and look between your thighs Berta sier: and you will find Berta sier: nothing at all. Alan Harper sier: well! DITTO Alan Harper sier: .. Alan Harper sier: why cant i ever come up with something smart Berta sier: You wanna rephrase, that, Zippy? Alan Harper sier: no, why? Berta sier: You are now talking to the woman who lifted the stove with one hand, and killed a mouse with the other hand. Berta sier: Still no rephrasing? Alan Harper sier: well, you win berta... (as always)..... Berta sier: Well, good night, Zippy, see you tomorrow. Alan Harper sier: yeah ( im afright so) Berta har forlatt samtalen. Alan Harper har forlatt samtalen. Evelyn Harper er lagt til samtalen. Evelyn Harper: OH HAI WHATS GOIN ON HER?! Evelyn Harper: WHER IS EVERYBODI? YOU ALWAYS IGNORE ME YOU ARE VERY BAD SONS Evelyn Harper: OH LUOK! CHARLIES WHISKY Evelyn Harper: MWAHAHAHA Evelyn Harper har forlatt samtalen. Det var i allefall morsomt der og da. ^^ Endret 29. november 2008 av Frohman Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) En venninne av meg! : Endret 2. desember 2008 av doedskvad Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Disse er ikke fra MSN men mirc, gamle men morsomme: <MooseOnDaLoose> Hey Mike <goatboy> what? <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> er? <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> and? <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> ... <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> i dont get it <MooseOnDaLoose> AND YOU NEVER WILL. <goatboy> bastard 574642 +(5732)- [X]* Porter is now known as PorterWITHGIRLFRIENDWHOISHOT <Strayed> he shot his girlfriend? Locl-Yocl> I helped the EMTs at a car wreck and got blood all over my arms and shirt. It looked like I murdered 20 people with a fork... anyway, I walked into a convieniance store down the street and said my girlfriend needs a tampon. The guy at the counter was mortified. t0rbad> so there i was in this hallway rightBlackAdder> i believe i speak for all of us when i say... BlackAdder> WRONG BTICH BlackAdder> IM SICK OF YOU BlackAdder> AND YOUR LAME STORIES BlackAdder> NOBODY HERE THINKS YOURE FUNNY BlackAdder> NOBODY HERE WANTS TO HEAR YOUR STORIES BlackAdder> IN FACT BlackAdder> IF YOU DIED RIGHT NOW BlackAdder> I DON"T THINK NOBODY WOULD CARE BlackAdder> SO WHAT DO YOU SAY TO THAT FAG *** t0rbad sets mode: +b BlackAdder*!*@*.* *** BlackAdder has been kicked my t0rbad ( ) t0rbad> so there i was in this hallway right CRCError> right heartless> Right. r3v> right Lenke til kommentar
iRik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Person: Hey u Meg: Hallo Person: Suup? Meg: Musikk og facebook;) der? Person: Samme -10 minutter senere: Person: gidd å sankk så mye da.. blir jo helt ukonsentert her! :@ Meg: Samme her! du som begynner:O gidd å skyld på meg liksom... -.- Person: Ey! Kom med den:O Jeg sier bare sannheten -.- Meg: Sannheten er at DU maser alt for masse! Person: Haloo??? Legg skyllen på meg sant? :O Meg: Ja. Men husk at viss du trenger en skulder å gråte på, så er eg her for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå