Grievdus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hei tenkte å lage meg et lite forum, har brukt punBB før men vill prøve noe nytt. noen som kan komme med noen bra forum jeg kan laste ned ? hadde vært fint! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 phpBB feks http://www.phpbb.com/ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 PhpBB er jo et av de mest brukte, selv om jeg ikke liker det. Det kan hende fordi jeg har dårlige erfaringer med de tidligere versjonene, så det kan være bedre nå. Invision Power Board brukes jo her på Diskusjon.no, men er ikke gratis. Det er vel et av de beste forumene på nettet. vButtelin ligner litt på IPB, og er heller ikke gratis. Dette har jeg gode erfaringer med. Det finnes enda flere, men jeg nevnte bare de jeg husket i hodet. Et raskt søk på Google vil nok gi deg både gratis forum og forum du må betale for. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 ok takk . vill bare se om det kommer opp fler linker til andre forum typer før jeg evt laster ned en av dissa Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Husk at det bare er phpBB av de nevnte som er gratis. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 hvis det bare er phpBB som er gratis (hittil), trur jeg at jeg går tilbake til punBB . eneste jeg sliter med på punBB er innredning av design Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Spør på det offisielle punBB forumet. Der er det fullt av hyggelige folk som hjelper deg Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of..._forum_software Jeg foretrekker SMF Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 PHPBB3 Beta er fin og god da Liker den jeg, selv om jeg sikler etter IPB :wub: Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Hvordan setter jeg inn min logo på punBB? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hm, gå til index.php så vis kildekode, så ser du hva bildet heter og hvor det ligger så legger du til ditt eget bilde i den mappa som overskriver logoen, kanskje? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 http://wiki.punres.org/Add_a_logo_to_the_header_via_css Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 skal se på det i morra Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 IPB er å anbefale, ja. Har kjørt det selv i over ett år nå, og jeg er veldig fornøyd. Betaler 400,- i året eller noe sånt for support og tilgang til oppgraderinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå