Zapking Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg ser noen striper på venstre og høyre side av skjermen når jeg kjører ps2, dette er spesielt godt synlig når skjermen er helt svart, hva kommer dette av? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vannrett, loddrett? Tykke, tynne? Hvite, rosa? Stillestående, bevegende? Har du litt mer informasjon? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ikke minst hva slags TV og kabler. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 De peker litt skrått oppover og er stillestående. Stripene nederst på skjermen er tykkest mens de blir tynnere og tynnere jo lenger opp man kommer. Stripene er svarte. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Det er en panasonic tv med innebygd høyttalere på hver side av skjermen. Alle kablene er originalkabler. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 tror nok det er de orginal kablene som er dårlige ja Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Ok så dette er et velkjent problem? Evt hvilke(n) kabel/kabler bør jeg bytte ut? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) skrev litt feil det jeg mente og spørre deg om var om bildet alltid har vært sånn hos deg eller ikke. Endret 24. april 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Det var beroligende å høre Men kanskje jeg skulle gå til innkjøp av en slik en?: PlaystationShop Det kan vel ikke skade. Dessuten ser jeg at den ligger på 2 plass på listen over mest solgte produkter på playstationshop, det tyder på at det ligger noe i det... Endret 24. april 2007 av Zapking Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) jepp kjøp den den har jeg er fornøyd , men ikke kast de gamle kablene de trenger du når du skal spille av dvd'er(når man spiller dvd filmer med den kabelen blir bildet grønt) (og foresten hvor lenge har de stripene vært der?) kan også hende at du har fått med deg et ekstra dårlig sett med orginal kabler når du kjøpte/fikk ps2'en din Endret 24. april 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Jeg fikk den igår, byttet den til meg mot en gammel nintendo. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg fikk den igår, byttet den til meg mot en gammel nintendo. 8465868[/snapback] Forsvant linjene? Av og til kan slike gjennomsiktige linjer dukke opp med "støy" fra antenne kabelen som er koblet til tv'en. Prøv å ta ut den mens du spiller for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg fant ut at det var spillet (Godfather) som var slitt... Jeg testet Gran Turismo 4 og det kjørte uten de stripene, men ja jeg tar alltid ut den antenne kabelen før jeg setter på ps2, pga om jeg ikke gjør det så ser jeg konturene av visningskanalen som et spøkelse i bakgrunnen på ps2. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Nå har jeg testet kabelen og fikk meg en stor skuffelse når jeg ser at det er kuttet bort over 10 cm av bildet både på topp og bunn av skjermen, da får jeg heller holde meg til den "dårlige" kabelen... Virker på meg som denne kabelen er beregnet på folk som har hdtv... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 på de fleste spill kan du stille inn bildet så det passer til skjermen og nei den er ikke beregnet for folk som har hd-tv Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg får ikke stilt inn skjermen i verken gudfaren eller gta sa slik at det passer med den nye kabelen iallefall... Det må være noe annet... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 det blir sånn hos meg på noen spill også desverre men ikke så ille som i ditt tilfelle Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg fant løsningen på problemet. Måtte koble ledningen til scart-inngang nr 2 på tven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå