Fjoslen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Manger kun kabinett til maskinen jeg skal kjøpe, noe som kan være praktisk å ha Kabinettet skal være/ha Midi-tower, god luftsikulasjon, plass til 8800GTX, fint og se på(stilrent) helst sidevindu og uten powersupply. skal handles på Netshop kan ikke bruke mere enn 500 på kabinettet så om noen kunne finne et som oppfyller ønskene mine hadde det vært supert. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hva med dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=44789 Lenke til kommentar
snarius Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Link til prisguide Du kan sjå der. Sjølv fann eg ingen kabinett med sidevindauge til under 500 som eg syns er stilreine. Det fins derimot eit overflod av harry fjortiss-kabinett der, i tillegg til nokre stilreine kabinett utan sidevindauge. Eg veit ikkje kva din definisjon på "stilreint" er, så det er vanskeleg å finne eit kabinett som du likar. Hugs på at 8800GTX er ca. 30 cm langt. Endret 24. april 2007 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Link til prisguide Du kan sjå der. Sjølv fann eg ingen kabinett med sidevindauge til under 500 som eg syns er stilreine. Det fins derimot eit overflod av harry fjortiss-kabinett der, i tillegg til nokre stilreine kabinett utan sidevindauge. Eg veit ikkje kva din definisjon på "stilreint" er, så det er vanskeleg å finne eit kabinett som du likar. Hugs på at 8800GTX er ca. 30 cm langt. 8464444[/snapback] Definisjonen stilrent for meg er vel et kabinett uten alt for mye dilldall og med rette linjer. Skal IKKE ha noe fjortisskabinett selv om jeg er 14 år Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Manger kun kabinett til maskinen jeg skal kjøpe, noe som kan være praktisk å ha Kabinettet skal være/ha Midi-tower, god luftsikulasjon, plass til 8800GTX, fint og se på(stilrent) helst sidevindu og uten powersupply. skal handles på Netshop kan ikke bruke mere enn 500 på kabinettet så om noen kunne finne et som oppfyller ønskene mine hadde det vært supert. 8464250[/snapback] kan du ikke bare se selv a!? du vet jo hva du vill ha, og hvor du skal handle så, hva er problemet!? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 8800gtx og kabinett til under 500,-? Dette her er jo uansett ganske rent. Ingen unødvendige detaljer. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) har sjekka dette kabinettet(bare at dette var en eldre type centurion) og har dermed funnet ut at fronten er i metall(aluminium)! https://prisguiden.no/product.php?productId=44789 Endret 29. april 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 heihei, har funnet et brukt Lian Li som jeg kansje skal kjøpe så denne tråden kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå