Gå til innhold

Nytt stilrent kabinett med sidevindu MAX 500,-

Anbefalte innlegg

Manger kun kabinett til maskinen jeg skal kjøpe, noe som kan være praktisk å ha ;)

Kabinettet skal være/ha Midi-tower, god luftsikulasjon, plass til 8800GTX, fint og se på(stilrent) helst sidevindu og uten powersupply.

skal handles på Netshop

kan ikke bruke mere enn 500 på kabinettet så om noen kunne finne et som oppfyller ønskene mine hadde det vært supert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Link til prisguide

Du kan sjå der. Sjølv fann eg ingen kabinett med sidevindauge til under 500 som eg syns er stilreine. Det fins derimot eit overflod av harry fjortiss-kabinett der, i tillegg til nokre stilreine kabinett utan sidevindauge. Eg veit ikkje kva din definisjon på "stilreint" er, så det er vanskeleg å finne eit kabinett som du likar. Hugs på at 8800GTX er ca. 30 cm langt.

Endret av Imperivm_Romanvm
Lenke til kommentar
Link til prisguide

Du kan sjå der. Sjølv fann eg ingen kabinett med sidevindauge til under 500 som eg syns er stilreine. Det fins derimot eit overflod av harry fjortiss-kabinett der, i tillegg til nokre stilreine kabinett utan sidevindauge. Eg veit ikkje kva din definisjon på "stilreint" er, så det er vanskeleg å finne eit kabinett som du likar. Hugs på at 8800GTX er ca. 30 cm langt.

8464444[/snapback]

Definisjonen stilrent for meg er vel et kabinett uten alt for mye dilldall og med rette linjer. Skal IKKE ha noe fjortisskabinett selv om jeg er 14 år ;)

Lenke til kommentar
Manger kun kabinett til maskinen jeg skal kjøpe, noe som kan være praktisk å ha ;)

Kabinettet skal være/ha Midi-tower, god luftsikulasjon, plass til 8800GTX, fint og se på(stilrent) helst sidevindu og uten powersupply.

skal handles på Netshop

kan ikke bruke mere enn 500 på kabinettet så om noen kunne finne et som oppfyller ønskene mine hadde det vært supert.

8464250[/snapback]

kan du ikke bare se selv a!? du vet jo hva du vill ha, og hvor du skal handle så, hva er problemet!? :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...