Gå til innhold

Canon PIXMA MP600, bra skriver?

Anbefalte innlegg

Canon PIXMA MP600

tenker å kjøpe multifunksjonsskriver og lurer på om noen har noe erfaringer med denne? Den kommer først og fremst til å bli brukt som hjemmekontorskriver for å skrive ut svart teskt.

Hadde i utgangspunktet tenkt meg laser, siden jeg har hatt litt dårlig erfaring med blekkskrivere og den hyppige byttingen av blekkpatroner.

Noen som vet hvordan denne er med tanke på blekkforbruk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Canon PIXMA MP600

tenker å kjøpe multifunksjonsskriver og lurer på om noen har noe erfaringer med denne? Den kommer først og fremst til å bli brukt som hjemmekontorskriver for å skrive ut svart teskt.

Hadde i utgangspunktet tenkt meg laser, siden jeg har hatt litt dårlig erfaring med blekkskrivere og den hyppige byttingen av blekkpatroner.

Noen som vet hvordan denne er med tanke på blekkforbruk?

8464240[/snapback]

Har en sånn, er meget fornøyd. Bruker lite blekk også.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er også godt fornøyd med MP600. Skrev ut 60 bryllupsinvitasjoner på den (på fotopapir) med MYE blått/cyan, og blekknivået har sunket, men ikke på langt nær som man skulle tro.

Dessuten er det veldig kjekt å ha en kopimaskin og scanner i huset. :)

Lenke til kommentar
jd10, lurte på om du kunne opplyse hvor du får blekkpetroner til ca 25,-......eller er det bare å google? :innocent:

8689799[/snapback]

dvdink.no har blekkpatroner til 22kr pr stk til disse Canon skriverne

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jd10, lurte på om du kunne opplyse hvor du får blekkpetroner til ca 25,-......eller er det bare å google? :innocent:

8689799[/snapback]

dvdink.no har blekkpatroner til 22kr pr stk til disse Canon skriverne

8690623[/snapback]

WTF?

Me buy! :yes:

Lenke til kommentar

Fordelen med de er at chip festes på rammen og da sitter den der hele tiden og når blekket er tomt skites da bare blekktank, chip sitter da igjen og slipper og ta av og på chip for vær gang man skifter blekkpatron.

Lenke til kommentar
det følger med en veldig fin bruksanvisning på norsk og det var kjempeenkelt.

husk du skifter bare chip, ramme en gang. neste gang bruker du bare samme rammen.

8788866[/snapback]

Så jeg skal bare kjøpe tanker?

Kan du gi meg en link, slik at jeg er sikker på at jeg kjøper riktig?

Lenke til kommentar

husk du skifter bare chip, ramme en gang. neste gang bruker du bare samme rammen.

8788866[/snapback]

8796539[/snapback]

gå inn på dvdink.no og trykk på blekk canon og finn din skriver og da kjøp tanker til ramme! jeg regner med at du har kjøpt en komplett blekkpatron fra dem før, men hvis ikke må du ha en komplett blekkpatron uten chip fra dem først med rammen

Lenke til kommentar

8788866[/snapback]

8796539[/snapback]

gå inn på dvdink.no og trykk på blekk canon og finn din skriver og da kjøp tanker til ramme! jeg regner med at du har kjøpt en komplett blekkpatron fra dem før, men hvis ikke må du ha en komplett blekkpatron uten chip fra dem først med rammen

8798904[/snapback]

Jeg fikk med blekkpatroner da jeg kjøpte skriveren.

Jeg kjøpte også en SLIK.

Det er vel komplette blekkpatroner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...