Lurifaksen Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Selger en nokia 3310 som ikke funker pga at jeg den ble ødelagt når jeg rotet med den med datakabelen... Den har ingen fysiske skader, det er kun softwaren som er ødelagt. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 hvorfor flasher du ikke firmwaren? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 Det var det jeg gjorde, men Backupen ble ødelagt og det funket ikke å flashe den. Nå etterpå har jeg hørt at det skyldes at jeg har AMD CPU. Uten backuppen går det ikke an å fikse den... Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Veit ikkje om dette vil virke (har ikkje prøvd sjøl) men sjekk denne: http://mobile.box.sk/showme.php3?hidedate=...oftware&id=4572 (evt. leit andre plasser på mobile.box.sk) Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hvor mye skal du ha for'n ? Mail meg ! [email protected] Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Kem vil egentlig kjøpe en slik telefon........ (ikkje i) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Dette er helt meiningsløst Ludvig! Kvifor gjer du slikt??? AARGH *Frustrert tadcomp i kontorstolen*!!! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 kejdet meg og tok et dykk ned i arkivet + at jeg mener at en 3310 egentlig ikke er noe og bruke penger på.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Dritkult! Denne her tråden her var gammel - og et artig minne. Den telefonen jeg prøvde å selge hadde jeg låst SIM-låsene på ved et uhell - og i et forsøk på å fikse den, så prøvde jeg å flashe den med en partial EEPROM (det var før i gamle dager når det kun var den metoden som funket). Som dere ser, funket det ikke særlig bra... Etter noen måneder fant jeg frem telefonen igjen, og prøvde på nytt, og vips så fikk jeg den til å funke igjen... Det var den første telefonen jeg flashet og fjernet operatørlåsen på (uten å bryte noen avtale hvis noen lurte). Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hadde det noe med at du hade amd maskin a? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Ja, tror det. Programmene var ikke så bra på den tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå