-Janus- Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hallo Jeg har noen spørsmål om lotro som jeg håper noen kan svare på... 1. Hvordan betaler du månedsavgiften? 2. Hvor betaler du månedsavgiften? 3. Må du betale hver måned eller kan du ta pauser? 4. Hvor mange lvl er det i lotro? Vist du gidder kan du fortelle litt mer om månedsavgift og hvordan det fungerer Mvh -Janus- Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 1. Månedsavgiften tror jeg kun er tilgjengelig via f.eks visa i Norge, om spillet blir veldig populært vil jeg tro de gir ut såkalte "gamecards" (kort med en kode på som man kan kjøpe hos spillforhandlere) etter hvert. 2. Du betaler måndedsavgiften til Codemasters (de som publserte spillet) via din Codemasters-bruker. 3. Så vidt jeg vet så blir du automatisk trukket en gang i måneden, og man kan stenge av kontoen for så å begynne igjen senere (vil tro alle karakterene er lagret med mindre man har hatt en gedigen pause) 4. Den er jeg derimot meget usikker på. Men jeg er sikker på at du kan finne det ut via hjemmeisdene dems. Månedsavgiften fungerer slik at du oppretter en brukerkonto, taster inn nøkkelen man får med spillet, oppgir sin personlige informasjon (som adresse, fullt navn) og kortnummerer sitt. Da tror jeg du blir trukket på stedet, og deretter nøyaktig én måned etter det -- slik fortsetter det til du velger å stenge kontoen din. Lenke til kommentar
-Janus- Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Tusen takk Flaringo Men er det ei spessiel nettside hvor du betaler månedsavgiften og hvilken? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Gå her http://www.lotro.com/index.php?siid=-1 , så holder du musepekeren over "support" og klikker på "Account Management". Endret 25. april 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
-Janus- Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Der betaler jeg jo til Turbine.....Det er jo Codemasters jeg skal betale til... Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Codemaster er bare utgiverne..Det er turbine som har lagd spillet, s¨det stemmer nok att det er til dem du skal betale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå