Aceshigh Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nå er jeg HELT ute å kjører og håper noen kan hjelpe meg... Jeg har kjøpt et Gainward Bliss 8800GTX skjermkort og satt dette inn i pc'en. Med kortet fulgte det to stk. 6 pins kabler med overgang til to "normale" strømkontakter (hankjønn). Mitt spørsmål er: Skal BEGGE disse overgangene kobles til skjermkortet og igjen til poweret (4 x normal HDD kontakter)? Tør ikke plugge til noe før jeg vet sikkert... Står ikke noe om dette i manualen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Dette skal stå i Installation Instructions e.l. som følger med. Men jeg vil tro du skal koble i begge, uten at jeg er sikker på det. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Dette skal stå i Installation Instructions e.l. som følger med.Men jeg vil tro du skal koble i begge, uten at jeg er sikker på det. 8465750[/snapback] Det skal være koblet til strøm på begge portene. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du bør også koble på en kontakt fra to forskjellige kable, da man kun kan dra 60w ihh til ATX2.0 spec pr 12v/5v kabel som kommer ut av PSU, greit å kunne få balansert belastningen også. Kommer selvsagt også veldig an på ditt PSU om dette har noe for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå