brune-ha Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Har dette kortet firewire, ser ingen utganger bakpå hk. Men aner egentlig ikke hvordan det ser ut, hvet bare at det ligner på USB(?) Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Joda, den har firewire. Likner som du sier litt på usb, men er ikke så smal.. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Så vit jeg vet selges det 2 versjoner av dette kortet i norge, en med alt(raid, firewire og kanjse mer ekstra) og en uten dette. har du den med raid har du også firewire. Men du skulle fåt med en brikett som du kunne feste i en ledig pci utgang. Jeg som har "billigversjonen" fikk en, med usb og gameport, du skal få en ekstra med 2(?) firewireporter. fra den går det en kabel til en utgang som jeg tror er på bunnen av HK. http://www.amdboard.com/asusa7v333.html Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Så vit jeg vet selges det 2 versjoner av dette kortet i norge, en med alt(raid, firewire og kanjse mer ekstra) og en uten dette. har du den med raid har du også firewire. Men du skulle fåt med en brikett som du kunne feste i en ledig pci utgang. Jeg som har "billigversjonen" fikk en, med usb og gameport, du skal få en ekstra med 2(?) firewireporter. fra den går det en kabel til en utgang som jeg tror er på bunnen av HK. http://www.amdboard.com/asusa7v333.html Kjøpte kortet som demovare, fikk ikke det med da. Takk for at du sa det ellers ville jeg ha knotet døds lenge med det. Hvor kan jeg få kjøpt det? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Så vit jeg vet selges det 2 versjoner av dette kortet i norge, en med alt(raid, firewire og kanjse mer ekstra) og en uten dette. har du den med raid har du også firewire. Men du skulle fåt med en brikett som du kunne feste i en ledig pci utgang. Jeg som har "billigversjonen" fikk en, med usb og gameport, du skal få en ekstra med 2(?) firewireporter. fra den går det en kabel til en utgang som jeg tror er på bunnen av HK. http://www.amdboard.com/asusa7v333.html Kjøpte kortet som demovare, fikk ikke det med da. Takk for at du sa det ellers ville jeg ha knotet døds lenge med det. Hvor kan jeg få kjøpt det? Nei si det... Men jeg vet at det er en standard port. Den er rett til venstre for AGP porten. Den har 8 pinner, og de står på rad oppover. For å vere helt sikker på at du har firewire kan du se etter en liten chip under porten. Den er da på høyde med den 5 pci porten. Jeg tror det er fånyttes å finne en orginal, jeg ville nok lett lit ti din lokale databutik etter en ledning og brikett som passer. De følger nokk standaren så det skulle ikke vere så vanskelig. Lykke till Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå