Nixnu Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Så i dag at man kan kjøpe billetter til The eXperience 2007. Men skjønte ikke hva man skulle gjøre, men kontonr og de greiene der. Det står noe på The eXperience hjemmeside, men har vansklig for å skjønne det. Noen som kan forklare nærmere, eller bedre hvordan dette har blitt løst i år?? Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Guide til og kjøpe bilett ^^ Endret 24. april 2007 av SuperSjur Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Etter det jeg skjønte skulle man logge inn bestille, så har man reservert, og så skulle man betale senere. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det er fortsatt noen få utfordringer som gjenstår. Kontonummer og annen relevant betalingsinfo vil komme så raskt som mulig - dvs innen denne uka er omme. De som har reservert i systemet nå, vil da få opp informasjon om dette så fort det er klart. Jeg kan også legge til at jeg har fått 2-3 mailer fra systemet som sier at brukere har oppgitt ugyldig epostadresse, men disse er tatt hånd da det var folk jeg visste hvem var. Hvis det skulle gjelde andre fremover, så send meg info pr PM og jeg tar kontroll på det. Lenke til kommentar
EcoliTub Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 får aldri den godkjenningsmailen, har ventet i flere timer. er dette riktig? Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 får aldri den godkjenningsmailen, har ventet i flere timer. er dette riktig? 8464544[/snapback] Noen av vennene min skjedde det samme for men e fikk den med en gang :S Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 får aldri den godkjenningsmailen, har ventet i flere timer. er dette riktig? 8464544[/snapback] Da gjør man som man alltid skal gjøre i slike tilfeller, sjekke spam-mappen. Mailen har sannsynligvis kommet frem på under et minutt under registreringen, men blitt kastet i spam-mappen. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har fått et par mailer fra billettsystemet som sier at det er tastet inn ugyldig epostadresse. Har du ikke aktiviseringsmailen i spammappa, send meg en PM med info om hva du regget deg med - epost, og navn. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg fikk ikke mailen, men klarte likevel å logge meg på og reservere billett... Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 ja, samme her. men kan man bare bestille en billett? Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er kun mulig å kjøpe 1 billett pr bruker nå ja. Vi jobber med en løsning slik at en enkelt person kan bestille inntil 5 billetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg