Gå til innhold

Min Pepsi Max var åpen

Anbefalte innlegg

Morn.

Når jeg legger 1,5l brus i kjøleskapet havner den sidelengs i brushyllen fordi det er mest praktisk. Men, til min store forskrekkelse, har jeg to ganger opplevd at en uåpnet brus lekker. Begge av typen Pepsi Max. Jeg sitter nå å drikker et glass fra den ene flasken. Tror dere at dette er farlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morn.

Når jeg legger 1,5l brus i kjøleskapet havner den sidelengs i brushyllen fordi det er mest praktisk. Men, til min store forskrekkelse, har jeg to ganger opplevd at en uåpnet brus lekker. Begge av typen Pepsi Max. Jeg sitter nå å drikker et glass fra den ene flasken. Tror dere at dette er farlig?

8463720[/snapback]

bare hvis du sitter for lenge i kjøleskapet...

Lenke til kommentar
Morn.

8463720[/snapback]

bare hvis du sitter for lenge i kjøleskapet...

8469527[/snapback]

haha... :!: :!:

Endret av Bodybuilder
Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det være farlig?

8468900[/snapback]

Er da ikke noe farlig det.. Men det som slo meg var at det kanskje hadde vært noen " slemme pøbler" og gjort noe piss med den... Har hørt om noen som hadde pissa litt i en fanta flaske, tatt den med i en " pante pose" og satt den tilbake i hylla! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...