OscarWoHA Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Morn. Når jeg legger 1,5l brus i kjøleskapet havner den sidelengs i brushyllen fordi det er mest praktisk. Men, til min store forskrekkelse, har jeg to ganger opplevd at en uåpnet brus lekker. Begge av typen Pepsi Max. Jeg sitter nå å drikker et glass fra den ene flasken. Tror dere at dette er farlig? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Absolutt ikke farlig, nei. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvorfor skulle det være farlig? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Morn. Når jeg legger 1,5l brus i kjøleskapet havner den sidelengs i brushyllen fordi det er mest praktisk. Men, til min store forskrekkelse, har jeg to ganger opplevd at en uåpnet brus lekker. Begge av typen Pepsi Max. Jeg sitter nå å drikker et glass fra den ene flasken. Tror dere at dette er farlig? 8463720[/snapback] bare hvis du sitter for lenge i kjøleskapet... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Morn. Når jeg legger 1,5l brus i kjøleskapet havner den sidelengs i brushyllen fordi det er mest praktisk. Men, til min store forskrekkelse, har jeg to ganger opplevd at en uåpnet brus lekker. Begge av typen Pepsi Max. Jeg sitter nå å drikker et glass fra den ene flasken. Tror dere at dette er farlig? 8463720[/snapback] bare hvis du sitter for lenge i kjøleskapet... 8469527[/snapback] haha... :!: :!: Endret 25. april 2007 av Bodybuilder Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Farlig er det nok ikke, men ville generelt sett ikke drukket fra en flaske som var "åpnet" før du har kjøpt den, da det tyder på enten produksjonsfeil eller kluss. Men det er vel en småparanoid tenkemåte. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Gå og bytt de flaskene som ikke er i "orden" pleier å gå bra det Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor skulle det være farlig? 8468900[/snapback] Er da ikke noe farlig det.. Men det som slo meg var at det kanskje hadde vært noen " slemme pøbler" og gjort noe piss med den... Har hørt om noen som hadde pissa litt i en fanta flaske, tatt den med i en " pante pose" og satt den tilbake i hylla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå