CookieMonster Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jaudå. Saken er det at jeg trengte et kort til å erstatte mitt gode gamle Matrox g400 (kjempekort). Heiv meg over MSI sitt G4 kort "detta må være gilde saker" tenker jeg og stapper inn i boksen. Alt funker så fint helt til jeg setter boksen min til å rendre en animsjon i Bryce. Etter at den har stått å rendra i 2 dager er animasjonen ferdig og jeg skal se på kreasjonen. Windows vil restarte maskina av en eller anna grunn, og det må den jo få lov til... når den driver å restarter bare hyler boksen stort og det kommer ikke noe bildet til monitoren. Røsker ut mitt nye kort og hiver inn det gamle.. alt funker fint!! Går i butikken å griner så jeg får et nytt kort. Smeller det inn og etter et par dager med diablo2 skjer det samme igjen. Raser igjen til butikken og får beskjed om at skjermkortet ikke er kompatibelt med hovedkortet. Noe dem trakk tilbake da jeg sa jeg har et MSI hovedkort. Butikken har sjekka hele boksen min og synes den er kjempefin!! Alt fungerer kjempebra med mitt Matrox g400 kort og alle de 3-4 korta dem prøvde i butikken... Nå kommer poenget!! Tok jaggu tia si det!! Er det noen som kjenner til noen standardfeil med MSI sine kort eller er det bare meg? Denna ble lang folkens.. skal ikke gjenta seg så ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå