Gå til innhold

Nye Two Worlds bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig kunne jeg ikke bry meg mindre. Oblivion har kanskje en flott grafikkmotor, men så har visst Bethesda ansatt folk med diverse mentale hemmelser til å lage oppdrag og storyline. Gameplay generelt, egentlig. Obivion skulle helt Generion eller noe sånt. Alt er så fordømt generisk og "random". Har man spilt to timer av Oblivion, så har man spilt hele spillet.

 

Det er fint å se at Two Worlds har fin grafikk, men la det for guds skyld få litt gameplay. Det begynner å bli en liten stund siden vi hadde et skikkelig godt rollespill av denne typen nå.

Lenke til kommentar
Personlig kunne jeg ikke bry meg mindre. Oblivion har kanskje en flott grafikkmotor, men så har visst Bethesda ansatt folk med diverse mentale hemmelser til å lage oppdrag og storyline. Gameplay generelt, egentlig. Obivion skulle helt Generion eller noe sånt. Alt er så fordømt generisk og "random". Har man spilt to timer av Oblivion, så har man spilt hele spillet.

 

Det er fint å se at Two Worlds har fin grafikk, men la det for guds skyld få litt gameplay. Det begynner å bli en liten stund siden vi hadde et skikkelig godt rollespill av denne typen nå.

8486281[/snapback]

 

De første oppdragene I DB Og thief guild er helt herlige oppdrag men så kommer de kjedelige slakte oppdragene.

Jeg syntes ikke at grafikken er så viktig men er god grafikk plutselig en dårlig sak?

Lenke til kommentar

Nei, men god grafikk kommer ofte på bekostning av godt gameplay.

Bethesda har lagt mye tid ned i grafikkmotoren til Oblivion, og altfor lite ned i gameplayer.

 

Two Worlds lover svært godt syntes jeg. Ser svært lite generisk ut(les: Gothic), god grafikk og myye muligheter. Ser ut som de har tatt litt fra oblivion (feks hvordan alchemy osv ser ut.), men det er jo topp :)

Combatsystemet ser også bra, med unntak av 'passive defense'(feks. parry, block osv.)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Personlig kunne jeg ikke bry meg mindre. Oblivion har kanskje en flott grafikkmotor, men så har visst Bethesda ansatt folk med diverse mentale hemmelser til å lage oppdrag og storyline. Gameplay generelt, egentlig. Obivion skulle helt Generion eller noe sånt. Alt er så fordømt generisk og "random". Har man spilt to timer av Oblivion, så har man spilt hele spillet.

 

Det er fint å se at Two Worlds har fin grafikk, men la det for guds skyld få litt gameplay. Det begynner å bli en liten stund siden vi hadde et skikkelig godt rollespill av denne typen nå.

8486281[/snapback]

 

De første oppdragene I DB Og thief guild er helt herlige oppdrag men så kommer de kjedelige slakte oppdragene.

Jeg syntes ikke at grafikken er så viktig men er god grafikk plutselig en dårlig sak?

8487451[/snapback]

 

Selvsagt er ikke god grafikk noe minus. Tvert imot. Men jeg synes det er irriterende hvordan så mange spillutviklere fokuserer på god grafikk fremfor godt, gjerne innovativt gameplay. Dette gjør mange fordi man mye lettere får inn penger på god grafikk.

Lenke til kommentar
Alt er så fordømt generisk og "random". Har man spilt to timer av Oblivion, så har man spilt hele spillet.

Slik blir det ofte med alle spill man ikke liker noe særlig, men det er jo rimelig mange som synes Oblivion er et knall spill.

 

Det er fint å se at Two Worlds har fin grafikk, men la det for guds skyld få litt gameplay. Det begynner å bli en liten stund siden vi hadde et skikkelig godt rollespill av denne typen nå.

Det håper jeg også, hjelper lite med tøffe effekter og pent landskap om det ikke er givende å bruke tid der.

Lenke til kommentar
Alt er så fordømt generisk og "random". Har man spilt to timer av Oblivion, så har man spilt hele spillet.

Slik blir det ofte med alle spill man ikke liker noe særlig, men det er jo rimelig mange som synes Oblivion er et knall spill.

8494347[/snapback]

 

Jeg synes ikke Oblivion er et dårlig spill. Det er et sterkt spill. Det skuffer bare på det meste som har med bokstavene R, P, og G å gjøre. Jeg ble umenneskelig skuffet da jeg fant ut hvor generisk det var. Plutselig ble det bare meningsløst å gå rundt. Man møtte de samme fiendene og hulene overalt uansett. Dessuten virket Oblivion mer som et eventyrspill à la Fable (bare med mye mer frihet og en mye dypere bakhistorie) enn et ekte rollespill.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Er ikke mange spill jeg gidder bruke 200+ timer på, så jeg synes gameplayet er meget bra jeg.

 

Brukt litt over 100 timer på spillet selv, men etter jeg oppdaget (i likhet med Hr. Jenssen) har jeg ikke klart å more med det.

 

Er ikke mange spill jeg IKKE klarer å ta opp igjen, men desverre er Oblivion et av dem :(

Lenke til kommentar
Ser utrolig stygt ut  :(

8471916[/snapback]

 

Uh, hva i helvete baserer du det på? Sammenlignet med hva? Bare fordi det ikke kan sammenlignes med de med aller best grafikk, så er det stygt?

8472955[/snapback]

 

Jeg sammenligner det ikke med noe.

 

Spillet er rett og slett stygt. Dårlig design og art direction. Ser ut some om spillet er en mix av cell shading og realistisk grafikk.

Folk har helt feil proporsjoner.

Dårlige animasjoner.

Det ser ut som teksturer, bump maps osv har alle fått et grain filter over seg.

Og systemet de bruker for å rendre naturen (Tenk SpeedTree) er heller ikke helt patent.

8475569[/snapback]

 

Enig, ser helt tragisk ut so far imo :p

Lenke til kommentar
Er ikke mange spill jeg gidder bruke 200+ timer på, så jeg synes gameplayet er meget bra jeg.

 

Brukt litt over 100 timer på spillet selv, men etter jeg oppdaget (i likhet med Hr. Jenssen) har jeg ikke klart å more med det.

 

Er ikke mange spill jeg IKKE klarer å ta opp igjen, men desverre er Oblivion et av dem :(

8495127[/snapback]

 

Vel, Oblivion ble mye bedre med OOO 1.3. Etter den kom, ga jeg spillet enda noen timer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...