Gå til innhold

Nye Two Worlds bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Recently expanded multiplayer capabilities will now allow 1000's of players.

Trodde ikke dette var et MMORPG?

8495992[/snapback]

 

Hmm, såpass mange servere ja. Nei spillet er ikke MMO, men serverne kan vel sikkert minne om noe sånt. Alle serverne kjøres vel sikkert fra utviklerne. :)

 

Forresten, for de som ikke visste det, kommer det også en CE, som inneholder følgende:

 

-Metal "Kilgorin Sword" letter opener

-T-Shirt

-Card Game with exclusive "Two Worlds" design

-Double-sided A2 poster

-"Making of" DVD with CD soundtrack composed by Harold Faltermeyer

 

twoworldsce.jpg

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
kommer det en slik samleversion av 360 versionen av spillet også?

8500738[/snapback]

 

Har snuset litt rundt, og det viser seg at det kommer CE til både PC og Xbox 360. 360-versjonen er litt dyrere. :)

 

EDIT: Den A2-posteren (A2 er stort, større enn A3) har et artwork-bilde på den ene siden, og kartet over verdenen på den andre siden. Brevåpneren skal visst være veldig høyt detaljert. 30cm med rustfritt, sterkt stål. Sier ikke nei til det. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Nei, men god grafikk kommer ofte på bekostning av godt gameplay.

Bethesda har lagt mye tid ned i grafikkmotoren til Oblivion, og altfor lite ned i gameplayer.

8492707[/snapback]

 

Bethesda har nok lagt ned en god del timer i grafikken, men ikke i grafikkmotoren. Den har de bare kjøpt lisensen til. Bethesda bruker nesten bare teknologi som de har kjøpt inn, ikke mye egne kreasjoner i den gården.

 

Ellers er jeg enig med deg, for mye fokus på teknologi og grafikk går ofte ut over gameplay. Men det skal være mulig å levere begge deler, og noen klarer det også.

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar
Det kommer den 9. Mai i Europa utenom UK. Jeg ser det heller ikke hos GameZone så jeg vet ikke hva dem driver med...

8514474[/snapback]

 

Spillet har enda ikke gått gull, så den 9. Mai-datoen tror jeg ble bestemt for lenge siden. Vi får nok høre temmelig snart at spillets utvivelsesdato har blitt utsatt. Det er umulig for dem å bli ferdig, få sendt ut spillet til fabrikkene, fått det i trykken, og sendt det videre til butikkene, innen 9. Mai.

Lenke til kommentar
Hører noen sier at spillet har COOP multiplayer, hva menes med det? Spille to(eller flere) på samme PC, eller over LAN/internett?

8515684[/snapback]

 

Jeg er litt usikker. Først trodde jeg at det var sånn at man kunne spille med kompiser på LAN, etc. Men nett-serverne er gigantiske, og huser mange hundre spillere (1000, faktisk, i følge noen rykter), så jeg "frykter" nesten litt at "COOP"-mulighetene er mer noe à la MMO. :hmm:

Lenke til kommentar

en av multiplayer modusene går ihvertfal bare ut på å slåss mot hverandre. Rett og slett bare gå rundt og hogge ned den du møter. Også tror jeg det var en modus der man kunne sammarbeide på questene. Pluss noen fler ting, men husker ikke, står på hjemmesia om jeg ikke tar veldig feil.

 

Ligger en video av at dem gjennomgår multiplayer delen i en topic som ligger i "diskuter spill og tilbehør konsoll" tror jeg.

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...