NothinDoin™ Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Heisann! Dette er en tråd der alt som har med snowboard å gjøre , skal være samlet! Har du noen bilder av snowboardet ditt som du ønsker å dele med andre , sleng de ut da vel! Noen fete linker til bilder , filmer , eller andre ting? Spør også om ALT du lurer på innen snowboard! Fortell om erfaringer du har hatt i ski-trekk i Norge! Gi ris eller ros ! Enjoy! Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Alright! Tøft. Eg har Burton si Custom plate. 2005 mod Salomon bindingar og burton sko. Mycket fornøgd med alt, bilder kjem. Håpar eg kjem meg til hemsedal i helga, siste sjangs for denne sessongen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Nice Har du et bilde , eller en link om viser brettet? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har et Cycab Tahoe nå , men har bestilt et Burton brett som jeg ikke får prøvd før neste sessong Legger ut bilde så fort jeg får det Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=650478&hl= Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 ? Får håpe denne holder til overskriften å blir "den store" Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det finnes som sagt en tilsvarende tråd fra før, bruk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg