Gå til innhold

Partisjonen min forsvant, hjelp! [LØST]

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg satt og rippet CDer og alt var fryd og gammen da jeg fikk opp en feilmelding om at det var for lite diskplass på partisjon Q (hvor jeg har alle MP3ene mine lagret).

Jeg husket at jeg hadde noen og tretti GB liggende fritt og ubrukt og åpnet Partition Magic 8.0 for å legge disse til Q.

Det så ut til å gå greit, da jeg fikk et par feilmeldinger jeg desverre ikke tok 'skjermskudd' av, og ikke husker hva som sto i.

Etter en restart av maskinen, tenkte jeg å flytte noen mapper fra Q til C og "Min musikk" sånn midlertidig (ligger i og for seg litt mye musikk der midlertidig og har gjort det ganske lenge), men oi. Hva har skjedd?

Jo, partisjon Q med den beste musikken min har forsvunnet! :ohmy:

Jeg får selvfølgelig panikk, men tenker at en restart av systemet vil nok få den opp i Explorer igjen, men neida. Den gang ei.

Jeg prøvde så å skru den eksterne harddisken (en Maxtor OneTouch USB&FireWire) av og på igjen, men det hjalp heller ikke.

Panikken slo meg litt kraftigere, og jeg gikk til Maxtors hjemmesider - bare for å oppdage at de var oppkjøpt av Seagate - og det var ikke så alt for mye hjelp å finne der heller.

Så sjekket jeg Disk Management sånn helt tilfeldigvis, og fant den igjen.

mp3disk.jpg

Jeg tenkte "Takk, Odin i Valhall", den er ikke helt borte, men jeg finner den fortsatt ikke i Explorer, og vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal søke.

mp3diskno.jpg

Og av en eller annen grunn har jeg ikke bare musikken min der, men noe skolearbeid også.

Deriblant et særemne og et engelskprosjekt som skal leveres på torsdag.

Så, kan noen hjelpe meg med mitt lille problem? :)

.sjur

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...