Windoge Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Er der flere enn meg som ble klokere på dette? http://www.gta4.net/news/3864/game-informe...answers-are-in/ Lenke til kommentar
Northland Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det var egentlig mer givende en hele de 10 siden som kom for min del! Ga hvertfall meg en del svar på ting jeg lurte på! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Endelig et utfyllende intervju Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Faen så mange patetiske spørsmål: Did you see any female pedestrians? Are there any good looking chicks? Hadde man sett traileren hadde han fått svaret sitt. Chester Asks: What was the first mission in the game, and what was you first word when you saw this new game? Ja utrolig interessant å få vite dette nå... Zhooles Asks: Unusual vehicles. Will be there any and if will, name them please Det er GTA for faen. Selvsagt blir det noen unusual vehicles. Brenny Asks: Is it still the same three cars over and over again like previous games we've seen? Trenger vel ikke å kommentere en gang... Isaac "Sculay" Hussain Asks: Will there be a Xbox 360 Demo? Hvem bryr seg nå uansett? A Canadian Asks: I just wanted to know when GTA IV for Xbox 360 will be in stores in Quebec, Canada. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh... Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kommer det nedlastbart innhold til ps3 også? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvis Niko kan klatre opp en telefonstolpe etter stagene på sidene, så vil jeg tro sjansene er veldig store for at han kan klatre i stiger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå