Billy Bob Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nå har det seg slik at jeg skal få firmabil i midten av mai. Dette er en Peugeot Partner, samme firmabil som sikkert 50% av alle håndtverkere i Norge har. Vurdere å kjøpe alu-felger til den, litt på gøy og litt for å skille seg ut. Men siden det er firmabil, gidder jeg ikke å legge ut for mye. Noen som har noen tips? Fått med meg at det er 4x108. Ser en del har kjøpt alu-felger av typen Mega, er dette det billigste per idag? Biltema, prøvde ikke de seg på markedet? Mvh Rune Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Årsmodell på Partner'n? Er du ute etter orginaldimensjon eller noe litt mer kinky? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Det blir vel en 07-modell da, forsto det slik at den kommer fra fabrikk. Mer eller mindre originalt, iallfall ikke større enn hva som blir urimelig dyrt, det er jo bare på gøy og jeg får ikke dekket det. 15" må være en fin dim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå