yeahrik Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 jeg tenker på å kjøpe en yamaha dt-r. men jeg lurer på hvor fort den går med bare efektanlegg, om det er sterk nok veiv på den til å ha på trimsylinder. Er det noen som har erfaring med yamaha dt-r som kan svare på disse spørsmåla? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 En Yamaha DT-R med effektanlegg vil nå ca 70-90km/t, alt ettersom. Med powerfilter, rett drev, større dyse og plombetaking vil dette bli betydelig større, 90-110km/t kanskje. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Med effektanlegg vil den gå 80km/t+. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 de nyere yamaha dt går noe inni helvete bare du tar ut plomba, kjenner en kar som satt oppå en liten kar (160) og sendte han nedover en kganske lang og slakk bakke i bånn gass, og han kom faen meg opp i 100... jeg synes selv det er realistisk, men den drar jo lett opp i 80 på flata med normale folk på, og dte eneste som ligner trim er en sveis på potta som beviser at plomba er ute..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå