RIP Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Nå har jeg hatt maskinen min i noen mnd'er og tror jeg jeg er ikke sikker på hva som er galt. Saken er den at maskinen kan ikke reboote, den begynner å skru seg på, men så stopper den helt opp. Leste på toms eller bit tech at det var noen som hadde sammeproblem, men det skyldes forliten PSU, tror min Qtec 400w holder. har inken cdrommer og 2 hdder ikke vannkjøling og lav voltcore - siden jeg ikke kan lagre nye settings i biosen (de resetter seg da jeg må ta ut powercorden for å i det heletatt får starta maskinen) Som dere sikkert forstår er det veldig frusterende å ikke kunne rebooteboote eller å kunne klokke Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 jeg tror problemet ditt er at biosen din er utdatert. Du kan prøve å flashe med nyeste versjon. dette vil kanskje løse problemet ditt. har selv opplevd at pc'en er ustabil. prøvd alt mulig rart ( byttet cpu, gpu, powersup.. osv..) Men med en gang en flashet bios var alt stabilt og jeg kunne klokke høyt. Prøv dette i første omgang! Lykke til! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg har flshet biosen :o men det var jo noen mnd'er siden.... hmmz, flash away *krysse fingrene* Lenke til kommentar
pegg Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 du har nå garantert ikke for liten psu. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 har selv denne psu. og har følgende system på den msi kt3 ultra 256mb apacer xp1800+ msi ti4200 128 2 hdd cdrom brenenr nic vifter. sliter med at den blir ustabil vis jeg klokker. ble ikke det da jeg hadde skjermkort som trakk mindre strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå