Rampelyset Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har problemer med Sony Ericsson Update Service. Får følgende melding da jeg skal starte programet: "Incompatible Macromedia version. Required version avilable from Macromedia.com. Application will terminate". Har nylig formartert min pc. Fikk denne meldingen både før formateringen og nå etter reinstallering. Har forsøkt å laste ned flashplayer fra Macromedia.com sine nettsider. All annen flash blir vist helt fint på f.eks. websider. Har også lastet ned siste versjon av Update Service fra Sony Ericsson sine hjemmesider. Programmet har fungert på min pc tidligere, men det er nå en god stund siden. Noen som har tips til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg tipper at du må laste ned siste versjon av shockwave, ikke flash. Slike applikasjoner pleier å bassere seg på shockwave. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jepp. Du må laste ned Macromedia Shockwave Player, ikke Adobe Flash Player. Jeg hadde det samme problemet (selv om jeg hadde både Shockwave og Flash), men etter å ha installert programmene om igjen en million ganger så fungerte det Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Da var Macromedia Shockwave Player installert og Update Service fra Sony Ericsson forsøkt reinstallert. Alle programmene forsøkte jeg å intstallere opptil flere ganger, samt at maskinen er restartet. Samme meldingen dukker opp hele tiden. Om noen har en formening om hva som nå kan være galt mottas tips med stor takk! Lenke til kommentar
stol Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 siden det først er en tråd her om update service, så har jeg et lite problem selv. når jeg skal til å starte får jeg opp "could not locate a java virtual machine" jeg har java på pcen. noen råd`? Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Om flere skulle få samme problem tenkte jeg å si at jeg fant en løsning på problemet ved å sjekke denne siden: http://myforum.lasyk.net/archive/index.php/t-24487.html try to open tis link (http://www.adobe.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html) usin IE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå