Roberto Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 SAS EuroBonus feirer 15 år og tilbyr tur/retur Oslo - Beijing for latterlige 15.000 EuroBonus Poeng. Vanlig pris er vel 80.000 EuroBonus poeng. Mer info her: http://www.flysas.com/en/EuroBonus/About_E...roBonus-15/bay/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Robbiedeluxe, kun beijing? Finnes det flere tilbud? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Er nok bare Beijing nå, ja. Vi hadde lenge ventet på et skikkelig tilbud ifm. 15 års feiringen, så dette er ikke så verst! Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Joa, men Beijing er langt unna for faren min Prøvde sia å overtale ham å reise dit og ta med meg Han sa hvis jeg finner et sted som er mer nærmere, vil han tenke på det. Huff.. Skal du dit? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Oh yes, har vel nok poeng til at jeg kan "invitere" (dvs. jeg får cash for poeng) noen venner, så vi får se hvor mange som drar nedover. Men en langweekend i PEK er ikke så verst nei, ikke når reisen praktisk talt er gratis! Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Et veldig bra tilbud fra SAS. 15.000 bonuspoeng er jo ingenting! Nå er det desverre ikke så lenge siden jeg sist var i Beijing, så tilbudet er uaktuellt for min del. Edit: SAS har også tilbud til Riga for 6000 poeng, og til Grønland av alle steder, til 15.000 poeng. Kanskje en weekend i Riga hadde vært noe... Endret 25. april 2007 av Xtend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå