Gå til innhold

Hvilken program skal jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Slike tegninger"? Hva slags tegninger?

Du må være mer spesifikk når det gjelder hva du spør etter, link/kom gjerne med eksempler på hva du mener.

Dessuten heter det hvilket, hvilket!

8463352[/snapback]

Hehe... jada norsklærer! :thumbup:

Jeg trudde det var sketchup tegninger denne tråden handlet om jeg...

Hvilket program jeg kan bruke til og lage 3D-tegninger, det var det jeg tenkte på..

Kunne selvsagt brukt Inventor eller Adobe CS2, men er ute etter litt enklere program.

Jeg er ikke så flink til og lage 3D-tegninger, men er ute til og lære det, så det er best og begynne med ett "enkelt" program. Kansje dere vet om enn plass eller enn tråd jeg kan lære litt om dette?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
"Slike tegninger"? Hva slags tegninger?

Du må være mer spesifikk når det gjelder hva du spør etter, link/kom gjerne med eksempler på hva du mener.

Dessuten heter det hvilket, hvilket!

8463352[/snapback]

Hehe... jada norsklærer! :thumbup:

Jeg trudde det var sketchup tegninger denne tråden handlet om jeg...

Hvilket program jeg kan bruke til og lage 3D-tegninger, det var det jeg tenkte på..

Kunne selvsagt brukt Inventor eller Adobe CS2, men er ute etter litt enklere program.

Jeg er ikke så flink til og lage 3D-tegninger, men er ute til og lære det, så det er best og begynne med ett "enkelt" program. Kansje dere vet om enn plass eller enn tråd jeg kan lære litt om dette?

Takker for svar.

8464947[/snapback]

Google Scetchup er gratis, lett å bruke.. søk på det på google for download link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...