Landkrabben Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvilken program skal jeg bruke til og lage slike 3D-tegninger? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 "Slike tegninger"? Hva slags tegninger? Du må være mer spesifikk når det gjelder hva du spør etter, link/kom gjerne med eksempler på hva du mener. Dessuten heter det hvilket, hvilket! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Sketchup? Maya? Hva slags 3D-tegninger er det du skal lage? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Et flott og gratis program finner du i min signatur. Da kommer du til Blender-tråden vår, som omhandler 3d-programmet Blender. Ellers har vi en tråd som er sticky, Sketchup-tråden. Det er et mye simplere 3d program, om det er det du tenker på. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 "Slike tegninger"? Hva slags tegninger? Du må være mer spesifikk når det gjelder hva du spør etter, link/kom gjerne med eksempler på hva du mener. Dessuten heter det hvilket, hvilket! 8463352[/snapback] Hehe... jada norsklærer! Jeg trudde det var sketchup tegninger denne tråden handlet om jeg... Hvilket program jeg kan bruke til og lage 3D-tegninger, det var det jeg tenkte på.. Kunne selvsagt brukt Inventor eller Adobe CS2, men er ute etter litt enklere program. Jeg er ikke så flink til og lage 3D-tegninger, men er ute til og lære det, så det er best og begynne med ett "enkelt" program. Kansje dere vet om enn plass eller enn tråd jeg kan lære litt om dette? Takker for svar. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 "Slike tegninger"? Hva slags tegninger? Du må være mer spesifikk når det gjelder hva du spør etter, link/kom gjerne med eksempler på hva du mener. Dessuten heter det hvilket, hvilket! 8463352[/snapback] Hehe... jada norsklærer! Jeg trudde det var sketchup tegninger denne tråden handlet om jeg... Hvilket program jeg kan bruke til og lage 3D-tegninger, det var det jeg tenkte på.. Kunne selvsagt brukt Inventor eller Adobe CS2, men er ute etter litt enklere program. Jeg er ikke så flink til og lage 3D-tegninger, men er ute til og lære det, så det er best og begynne med ett "enkelt" program. Kansje dere vet om enn plass eller enn tråd jeg kan lære litt om dette? Takker for svar. 8464947[/snapback] Google Scetchup er gratis, lett å bruke.. søk på det på google for download link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå