John-Abruzzi Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 når jeg trener går det fort noen liter Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 når jeg trener går det fort noen liter 8464352[/snapback] Hvis du bruker kreatin er det viktig å drikke litt ekstra, ellers får du lite ute av kreatinet. Når du drikker mye vann holder du også forbrenningen oppe, slik at du blir fortere sulten og klarer å spise mer. Denne kan være fin å lese, med tanke på hvordan du bør sette opp kostholdet ditt. Traff meg midt i blinken for noen år siden. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Varierer litt hvordan jeg spiser gjennom en dag, men kan ta dagen i dag som eksempel. Jeg trener tre ganger i uka og går verken opp eller ned i vekt. Frokost: Akkurat i dag rakk jeg ikke å lage frokost, så det ble en ostebaguett på skolen istedet. Lunsj: Var noe baguettgreier her også, med ost, skinke og salat. + eplejuice. Middag: Kjøttdeig med løk, og makaroni med tomatpure. mmm Og 1l melk til drikke. Kveldsmat: 10 brødskiver med leverpostei og 1,5l melk. Ble ikke noe frukt i dag, men dagene jeg trener er det et krav at det er noe fukt eller proteinholdige saker i tillegg. Bananer for eksempel, smaker godt også. Vil anse meg som slank, 62kg sist jeg veide meg, og er vel rundt 180 høy en plass, leeenge siden jeg har målt. Endret 24. april 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Vil anse meg som slank, 62kg sist jeg veide meg, og er vel rundt 180 høy en plass, leeenge siden jeg har målt. det var veldig lite... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Da veier du alt for lite. Jeg er 1cm høyere enn deg og veier 20kg mer og har vel trent omtrent like lenge som deg og veide 64kg da jeg startet å trene. Mat er tingen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg har ikke trent så lenge da, kansje en måned +- noen uker tilsammen, er i fullt kjør nå, så jeg håper å på legge på meg etterhvert. Men jeg spiser jo nok, men har så rask forbrenning. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg er ogsa 180 og veier ca 80kg Spiser veldig lite jeg Lagt pa meg 20kg pa et ar, uten a trene sa mye. :o Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Du lever jo ikke akuratt opp til ditt nick med det kostholdet der må jeg si. Du vil ikke akuratt legge på deg mye muskler for si det slik. Jeg spiste som dette før, og ba min mor om lage skikkelig mat. Jeg visste hun kunne, men pizza var en grei sak før. Nå derimot blir det mye bra mat f. eks Wok, Kylling, Indrefilet, Ris (UTEN POMMES eller annet groms) ps: Om du ikke får ner Cottage Cheese så prøv Kesam Mager (lite fett og 12% protein, den smaker forøvrig DIGG jeg tar en slik boks i et jafs Dette synes jeg er et fint mellommåltid. Hilsen en som har lagt på seg 11-12 kg siden jul. Veier nå nesten 70kg, fordelt på 170-173cm har ikke målt meg på leeenge. Endret 24. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Men jeg spiser jo nok, men har så rask forbrenning. 8464642[/snapback] Tja, det virker ikke helt sånn. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Tja, det virker ikke helt sånn. 8468922[/snapback] hmm, for leve litt mer luksus da. Spiste pizza i helga og da spiste jeg en halv hjemmelaget pizza, mens to andre delte den andre halvdelen. Så jeg spiste for to personer og alle ble stappmette, så jeg synes det er litt rart likevel. Hadde nettopp pannekaker til middag, og da spiste jeg for sju personer. Folk måper jo bare når de hører hvor mye jeg spiser og ser på hvor tynn jeg er. Men det kommer sikkert med alderen også sikkert, eser vel ut snart. I dag skal jeg forresten ha 3dl makaroni og en halv kilo kjøttdeig til middag. Mener det er nok egentlig, blir jo et stort tårn på tallerkenen. Endret 25. april 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Spiste pizza i helga og da spiste jeg en halv hjemmelaget pizza, mens to andre delte den andre halvdelen. Så jeg spiste for to personer og alle ble stappmette, så jeg synes det er litt rart likevel. Hadde nettopp pannekaker til middag, og da spiste jeg for sju personer. 8469355[/snapback] Du spiste for en halv person om du spiste en halv pizza, hvertfall på de pizzastørrelsene jeg får inn i noen ovn jeg har sett. Og du spiste for sju personer i pannekaker? Hvor mange ble det? 40? 50? Nei, når folk måper av hvor "storspist" du er, så er det nok fordi de selv er uhyre småspiste. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Nei, når folk måper av hvor "storspist" du er, så er det nok fordi de selv er uhyre småspiste. 8469405[/snapback] Ja, det tror jeg også. Uansett, prøv heller å spis litt flere ganger om dagen, og gjerne havregryn i stedet for så mye brød. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Spiste pizza i helga og da spiste jeg en halv hjemmelaget pizza, mens to andre delte den andre halvdelen. Så jeg spiste for to personer og alle ble stappmette, så jeg synes det er litt rart likevel. Hadde nettopp pannekaker til middag, og da spiste jeg for sju personer. 8469355[/snapback] Du spiste for en halv person om du spiste en halv pizza, hvertfall på de pizzastørrelsene jeg får inn i noen ovn jeg har sett. Og du spiste for sju personer i pannekaker? Hvor mange ble det? 40? 50? Nei, når folk måper av hvor "storspist" du er, så er det nok fordi de selv er uhyre småspiste. 8469405[/snapback] Det var vel to eller tre pakker med pizzabunn, var ikke jeg som laget bunnen men tror det var noe sånt. Laget så det dekket en helt brett og masse fyll på toppen. I følge pakningen på pannekakene så var det for sju personer tror jeg det var, men så er de litt små også da. Tror det var ca 12-13stk jeg spiste, kom ut av telling. Og tilbehør ved siden av så klart. Hører flere sier at jeg spiser mye til tider, men kan hende de er småspist ja, kansje det er der det ligger. Endret 25. april 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ja, det tror jeg også. Uansett, prøv heller å spis litt flere ganger om dagen, og gjerne havregryn i stedet for så mye brød. 8469468[/snapback] Har prøvd havregryn men er ikke så veldig begeistret for det akkurat, hva er det som er bedre ved det enn brød da? Mer fiber og korn og alt det der? Blir jeg noe feitere av å leve på det istedet da? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 dagen i dag til nå... frokost omelett lunch 5skiver med cottage cheese mellom måltid proteinbar to skiver leverpostei.. middag '''' Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du kan bytte ut brødskiver som mellommåltid mot f. eks frukt og grønt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå