Anorshan Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei. Det står på pakka når jeg kjøpte datan: PCIe VGA. Hva betyr det? Betyr det at jeg kan BARE kan bruke PCIe skjermkorter.. Eller hva? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei. Det står på pakka når jeg kjøpte datan: PCIe VGA. Hva betyr det? Betyr det at jeg kan BARE kan bruke PCIe skjermkorter.. Eller hva? 8463025[/snapback] Det stemmer nok, hvor mye penger har du tenkt å legge i et skjermkort? Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 3-4 hundre ca. Den skal jo virke på CSS og sånt da.. Så den skal virke å kjøre CSS på.. Men må jeg ikke sjekke at CPU`en er kompatibel meed skjermkortet`?? Lenke til kommentar
preludah Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 3-4 hundre ca. Den skal jo virke på CSS og sånt da.. Så den skal virke å kjøre CSS på.. Men må jeg ikke sjekke at CPU`en er kompatibel meed skjermkortet`?? 8466029[/snapback] Nei cpu har sånnsett ikkeno med skjermkortet å gjøre. så det trenger du ikke bry deg noe om. 3-400 var nå vel ikke så mye å hente skjermkort for da? selv ville jeg hvertfall lagt i litt mer sånn at du slipper å bytte det ut igjen så snart du vil spille noen andre spill. 15-1600 kanskje? finnes mye bra skjermkort som ikke trenger være så alt for dyrt. dessuten har prisene nettopp gått ned en god del. Men ser nok ut som at du skal ha et PCI-E skjermkort. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kjøp deg et Geforce 7600GT, det koster rundt 1000 kr Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Er dette skjermkortet bra til CSS? Jeg har ikke mer penger enn 500 akkuratt nå. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=330811 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323509 Her har du et ypperlig kort for ditt bruk. Itilegg kan du nok spille spill battlefield 2. Det kortet du hadde funnet er nok litt i svakeste laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå