miss ellie Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg har kjøpt med en nokia 7390. Digg telefon, men jeg vil gjerne at den skal kunne synkes mot min mac (adressebok og kalender). Ser at isync ikke støtter nokia 7390 ennå og at nokia ikke lagt ut noen plug-in for denne telefonen. Noen som har noen løsninger? Er ikke så stødig på å gå inn i programkoden for å endre noe, så å kunne laste ned noe og installere hadde vært fint. Lenke til kommentar
zand Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Laget en plugin kjapt. Om den virker eller ikke vet jeg ikke, så du må nesten bare prøve. Last ned her. Mappen du får legger du i Library/PhonePlugins. Hvis ikke PhonePlugins-mappen finnes må du lage den. Si fra hvis du trenger mer hjelp. Lenke til kommentar
miss ellie Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Takk for flott svar. Jeg fikk imidlertid til å fikse det selv, så jeg har ikke testet ut om plugin'en funker. Men igjen takk for at du tok deg tiden:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå