vStyle Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg er en av de spillerne som liker å bruke radaren og ser på den ofte. Derfor er det irriterende når noen meldinger kommer opp og dekker for den. Eks: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alltid må jeg vente på at denne går bort. Det jeg lurer på er om noen vet om en kommando for å flytte radaren litt? Alt som trengs her er et par cm nedover. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Meldingen blokkerer ikke så mye at det gjør noe da ? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Ser ikke sånn ut, men det gjør faktisk det. Hvis jeg er på den andre siden av mappen enn de andre på laget mitt, må jeg vente ganske lenge for å finne ut hvilken del de er på. Endret 24. april 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ser ikke sånn ut, men det gjør faktisk det. Hvis jeg er på den andre siden av mappen enn de andre på laget mitt, må jeg vente ganske lenge for å finne ut hvilken del de er på. 8463311[/snapback] Er helt enig, irriterer meg ofte også! Er bare å prøve seg fram, mener å huske at man kan flytte radaren til et annet hjørne, men for meg ble det bare uvant. Har bare lyst til å flytte den slik at den ikke kommer i veien for beskjedene, men har ikke funnet ut av det enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå