Gå til innhold

nvidia geforce go7600

Patney

Anbefalte innlegg

Jeg blir bare ikke smart på alt det jeg leser på nettet. Spesifikasjonene til en pc jeg ser på sier at bla. "Grafikkontroller: NVIDIA GeForce Go 7600 128MB"... Og noen steder står det 128MB(256turbocache) mens andre stedet står det 128MB(512MBturbocache)? Og andre steder står det at kortet har 256MB dedikert minne, men det er sikkert 7600GT? Og trenger jeg egentlig mer enn 256MBturbocache? Det tyngste jeg vil spille er Oblivion/FEAR med relativt god grafikk(og god flyt), vil dette gå? Resten av spesifikasjonene til denne pcen er ganske bra, så det er bare skjermkortet jeg lurer på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv et GO7600 (256MB dedikert) og med dette kjører jeg STALKER (kjent for å være et systemkrevende spill) på medium innstillinger (med objects dynamic lightning aktivert) uten problemer.

Det er nok en fordel å unngå turbocache hvis du kan siden slike skjermkort vil bruke av systemminnet etter behov.

Lenke til kommentar
Har selv et GO7600 (256MB dedikert) og med dette kjører jeg STALKER (kjent for å være et systemkrevende spill) på medium innstillinger (med objects dynamic lightning aktivert) uten problemer.

Det er nok en fordel å unngå turbocache hvis du kan siden slike skjermkort vil bruke av systemminnet etter behov.

8468198[/snapback]

Men jeg finner ikke en billig nok bærbar pc med 256MB dedikert skjermkort... :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...