LowBalls Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Hei! skal satse litt penger på en kamp nå. på expekt står det følgende: Bonus opp til 400 nok på første spill for alle nye kunderSett ditt aller første spill med en satsning fra 50 til 400 nok (på minst 1.50 i totalodds) og vi refunderer og vi refunderer hele beløpet som bonus hvis du taper. Du er tre enkle steg fra å komme i gang som spiller: Registrer konto hos Expekt.com Sett in minimum 50 nok på din Expekt.com konto og sett ett spill på minst 1.50 i odds. (Merk: hvis du bruker Moneybookers ved innskudd er du ikke berettiget til å delta i denne kampanjen). Send en e-post til [email protected] med din kunde-id samt hvor mye du har satset. Din 100% bonus opp til 400 nokvill da bli kreditert din konto innen 48 timer. vil det si at vis jeg satser 400kr på en kamp idag, til 3.00 i odds, vil jeg få tilbake mine 400 vis jeg taper? PS: haster litt med svar, kampen starter snart Endret 24. april 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå