Cotul Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Hei. Etter å ha lagt om til sommerdekk var en av gjengene ødelagt. Så lurer nå på hvor det re mulig å få kjøpt en bremse trommel. Har sjekket den lokale skraphandleren uten å finne så mye. Så lurte om det er noen nettbutikker som selger sånt`? Er til en Renault 19. edit: (lurer litt på om denne er feilpostet ja) Endret 24. april 2007 av Freud Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 mekonomen har en nettside som er veldig fin å finne bil deler på, du taster bare inn reg nr så velger du bare den delen du er ute etter, her har du en LINK til mekonomen. Lenke til kommentar
Mirtonos Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Finner den billig på biltema Art nr 64-1502 90-98 bremse trommel, 180mm, 249,00Kr Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 bremser er vitale deler. kjør med kvalitet, kan koste deg livet når uhellet er ute. Hvordan er biltema-bremsene, noen som har erfrainger..? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 lurer også på kvaliteten på den der biltema saken. og på mekonomen klarte jeg ikke å finne rett del. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Biltema fungerer fint til vanlig bykjøring. Litt hard kjøring eller en skikkelig oppbremsning så er bremsene ødelagt, kast, fading osv.. For dårlig kvalitet i stålet. Jeg bruker ikke biltema deler på min bil. Kun i nødtilfelle! Bremserørere er ok Sitter ikke hjullageret pressa i tromlene bak på renault? tror det.. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 hvis hjullagret er der hjulene er festet så stemmer nok det. hmm, begyner å bli usikker på om det er en bremse trommel jeg trenger nå. trenger den delen som boltene skrus inn i. Lenke til kommentar
Mirtonos Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Gjengene er på bremse trommelen, som igjen skruss til navet. Vet av erfarig har renault selv Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 da må du få pressa over lageret. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 av økonomiske grunner tror jeg at jeg skal gå for den på bil tema da. Kjører ikke så mye og vil si at jeg kjører fint så det burde gå greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå