espeneppi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Har installert Vista på min bærbare, og når jeg hadde xp så brente jeg ut 3 gjennopprettings dvder, har fortsatt HP_RECOVERY partisjonen igjen som inneholder xp. Men trenger jeg den partisjonen når jeg har brent ut dvdene? Tenkte kanskje å bruke den partisjonen til noe annet. Hvis jeg vil ha xp igjen så kan jeg vel bare bruke de dvdene? Endret 24. april 2007 av espeneppi Lenke til kommentar
mwn Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hvis du har brent ut gjennopprettningsplatene så trenger du ikke denne partisjonene lenger nei. Det er akkurat det samme som du har på cdene. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du trenger ikke partisjonen så lenge du har brent ut recoveryen på DVD, nei. Hvis recoverypartisjonen ligger skjult kan du f.eks bruke gratisprogrammet GParted for å slette den og f.eks "merge" den med en annen partisjon: http://gparted.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå