Gå til innhold

Er splinter cell double agent bra(ps3)

Grievdus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nok ikke mulighet til 360 hvertfall :ermm: .

vi får se hvordan det går når jeg får den i posten :) .

Hvordan er oppdragene? i følge det jeg har hørt er at det ikke er sånn at hvis du blir oppdaget så må du starte banen på nytt. men du må prøve å komme deg ut av situasjonen. feks hvis en vakt ser deg må du enten stikke av eller drepen å gjemme liket etc. er det sånn? eller har jeg misforstått? :)

Lenke til kommentar
har nok ikke mulighet til 360 hvertfall  :ermm:  .

vi får se hvordan det går når jeg får den i posten :) .

Hvordan er oppdragene? i følge det jeg har hørt er at det ikke er sånn at hvis du blir oppdaget så må du starte banen på nytt. men du må prøve å komme deg ut av situasjonen. feks hvis en vakt ser deg må du enten stikke av eller drepen å gjemme liket etc.  er det sånn? eller har jeg misforstått? :)

8464279[/snapback]

Jeg synes oppdragene har vært gøye hittil. Hvis du blir ferska begynner de å skyte på deg, og de utløser alarmer. Det blir ganske vanskelig å slippe levende unna, men det skal vel gå :p Også er du jo dobbelagent, så du skal gjøre oppdrag for to forskjellige organisasjoner samtidig. Dette synes jeg er ganske artig.

Lenke til kommentar
Har bestilt splinter cell double agent til ps3, så veldig bra ut i følge traileren, men er det noen som har spillet som kan si hva dem syns er bra/negativt med spillet?

8461898[/snapback]

Ville skaffet det til Xbox 360

Kilde

8465717[/snapback]

Han sa vel over at å skaffe det til 360 ikke var en mulighet...

Lenke til kommentar
Har bestilt splinter cell double agent til ps3, så veldig bra ut i følge traileren, men er det noen som har spillet som kan si hva dem syns er bra/negativt med spillet?

8461898[/snapback]

Ville skaffet det til Xbox 360

Kilde

8465717[/snapback]

Han vil ikke ha det til 360 skjønner du vel ? Han har PS3, forståelig nok!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...