Gå til innhold

Deep Discount ikke helt bra

Anbefalte innlegg

Det er ikke ofte jeg klager over service osv på nettsteder. Men nå har jeg fått nok av en nettsjappe i statene.

DeepDiscount.com er har bra utvalg og priser. Men servicen er ikke bra.

I November 2006 bestilte jeg 2 film plakater fra dem. Jeg var heldig å endelig finne plakater av "The Abyss" og "Dark City" som jeg hadde letet lenge etter. Det er flere som har plakater, men ikke riktig versjon av dem.

Disse bestilte jeg 22 november, sammen men noen andre separate bestillinger, for å slippe moms i Norge. De andre pakkene kom i god tid før jul. Men jeg forventet litt lengre levering på plakatene fordi den kommer via en annen leverandør.

Men tiden gikk. I februar tok jeg kontakt på mail, ikke noe svar. Ventet ett par uker, og sendte igjen. Ingen svar.

I slutten av mars fikk jeg endelig svar på tredje eller fjerde mail. Da var det masse frem og tilbake fordi ingen av ordrenummerene eller noe slikt som står på deres sider (under mine ordre historie) greide de å finne frem til hvilke ordre jeg refererte til.

Til slutt skjønte de det, etter noen mailer. Da fikk jeg fort beskjed om at nye var sendt i posten. Først refunderte de original beløpet, så trakk de på nytt. Noe som resulterte i at orderen var blitt noen cent dyrere. Ikke all verden, men det er jo feil.

Så når jeg kom hjem i dag lå plakatene i posten. Ikke for henting i posten, men i postkassa. Standard plakater skal ikke passe nedi der.

Første jeg trodde var at idiotene hadde brettet, og så rullet. Men når jeg pakket opp så var det print out versjoner på 11x17 tommer.

Når jeg bestilte så var jeg det noe jeg spesifikt så etter at plakaten skulle være 27x40 tommer. Noe den var når jeg bestilte. Jeg har ikke bruk for plakater i "A4" størrelse.

Det har bare blitt rot med den sjappa.

Jeg sendte mail nå og sa at enten for de skaffe meg plakatene i riktig størrelse, eller refundere pengene. Eller så slutter jeg å bestille derifra. (Og jeg bestiller faktisk en del film over nettet, hos play så ligger jeg på over 550 bestillinger).

Det eneste problemet er at det ikke står størrelse på noen av bekreftelsene jeg har fått fra de, og plakatene står i dag på siden deres som 11x17 størrelse.

Vi får se hva svaret blir, hvis jeg får ett da.

Skal man ha bra priser og service på filmer fra USA så er DVDpacific ett mye bedre sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt filmer hos Deep Discount mange ganger og er veldig fornøyd kunde.

De har veldig godt utvalg og lave priser, spesielt på samlebokser og amerikanske filmer og tv-serier. Har mottatt de fleste bestillte dvd'er derfra innen 1 uke, men kan nok ta litt lenger tid om du er uheldig og posten somler.

Kan imlidertid se ut som de har hatt litt oppstartsproblemer etter deepdiscountdvd.com og deep...cd.com ble slått sammen til deepdiscount.com. En av mine ordrer ble ikke registrert skikkelig i deres system da, men fikk ordna opp i det og har ikke opplevd noen problemer etter det.

Om noen skulle være i tvil så er dette en seriøs nettbutikk så du får det du betaler for. De sender normalt ordrer samlet så om du kjøper mange dvd-er kan det lønne seg å dele det opp i flere ordrer, på under 200 kr hver, så du slipper toll.

Lenke til kommentar

Har handlet en del derifra også, og aldri opplevd at jeg har hatt varene på en uke, alltid 2 uker+. Da selvfølgelig med billigste porto.

Fikk svar i fra dem i dag, og fikk igjen pengene siden de ikke hadde plakatene i andre størrelser. Det var bra gjort av dem. Ikke noe mas om å sende tilbake de jeg hadde fått heller.

De har meget bra utvalg. Men som også min bror klager på, de er enormt trege på å svare på mail.

De blir som Nextgentel. Bra produkt, men dårlig kundeservice. Man bruker dem til man finner noe bedre, og det har jeg gjort med DVD Pacific. De har kanskje litt dårligere utvalg, men er bedre på kundeservice hvis det skulle skje noe. Det betyr en del, spesielt når de her helt like på pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...