Bruker-93156 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Da tenker jeg mest på ilpostino som har vært meget aktiv i det siste. 70% av hans innlegg som jeg har sett er en begrunnelse for hvorfor han stengte tråden. Håper bare ikke iveren tar deg ilpostino, slik at du stenger nyttige tråder Dere gjør en god jobb allesammen! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Sant det, eg har kniva med ilpostino og überGoliath i to dagar no om rapporteringene. Er kanskje blitt litt overivrig, håpar det roar seg ned etterkvart. Edit: Må få legge til ein ting. Som fersking er det ikkje alt ein kan og er like erfaren på, set derfor umåteleg stor pris på tilbakemeldingar om dykk synest me kunne gjort ting på ein anna måte. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Har dere moderatoret en oppslagstavle hvor stillingen av hvem som har stengt flest poster føres? Noen er iallefall på vei opp... :!: Om det føles slik at du blir hengt ut nå så si fra, selv syns jeg abre det er knall at noen tar et skikkelig tak i oss forsøplere... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Om det finnes statistikk på kven som har stengt flest veit eg ikkje, men statistikk på antal modereringer finnes det ja. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det der er jo ingenting i forhold til storrengjøringa som ble gjort i musikkforumet Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ei heller ingenting mot da jeg rydda opp i WDS. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg eier uansett alle nye mods - fordi jeg er KUL. Så det så Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg eier uansett alle nye mods - fordi jeg er KUL. Så det så 8490816[/snapback] Morroklumpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg