nabbskall Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei, jeg har en pakke jeg skal sende, og skal sende den meg oppkrav. Så jeg lurte på, er selger 100% trygg om man sender med postens oppkrav system? er det mulighet for å bli svindlet? Takker for svar Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 posten skal ikkje levere ut pakken før den er betalt. viss du ikkje får pengane for pakken er det i tilfelle posten som har jort feil. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 posten skal ikkje levere ut pakken før den er betalt. viss du ikkje får pengane for pakken er det i tilfelle posten som har jort feil. 8461813[/snapback] Okay, takker for svar Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du er så trygg som du kan bli. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Fint å høre det, takker for svar! tror de 2 innleggene sa seg selv.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Trygg og trygg, blir ikke pakka henta får man gebyr på tur-retur porto. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Litt ekstra portokostnader er vel en utrolig rimelig forsikring fra å bli lurt vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå