Avariz Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg har en Razer Copperhead mus fra før av og er på leting etter en holdbar og god musmatte til den. Har hatt en passe grov tøymatte tidligere som fikk musen til å hakke noe veldig, derfor har jeg kun brukt overflaten på bordet til nå. Ville vært greit om noen som har brukt samme mus har noe de kunne anbefalt. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 steelpad S&S! har den til min sånn razermus! tror at steelpad 5L også er ganske så bra! Lenke til kommentar
Avariz Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Qpad CT 1414141414 8461962[/snapback] steelpad S&S!har den til min sånn razermus! tror at steelpad 5L også er ganske så bra! 8462420[/snapback] Ok, takk for anbefalingene! Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 steelpad 5L eller Qpad CT! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg vil ikke si at det er noen musematter som passer best til hver enkelt mus. Personlig liker jeg svært dårlig de som er i glass/metall. Jeg har Razer Diamondback og benytter meg av en S&S QcK++ og er svært fornøyd. Lenke til kommentar
DarkSideHunter Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg bruker en Razer Mantis speed musmatte til min Copperhead.. Den er stor, god og musa glir utroligt bra. Hvis du bruker liten sensitivity er den ekstra god siden den er veldig stor.. Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg kjører også copperheaden på en Steelpad QcK++. Matta er tynn, samtidig med at jeg kjøpte den store versjonen på 40x40cm (eller deromkring). Liker den "friheten" en får når en ikke er begrenset til en liten flate på 20x30cm Jeg opplevte en del problemer når jeg brukte myke musmatter med hard overflate. Altså disse mattene som har en hard plastikk/voksaktig overflate, men myk kjerne/bunn. På disse mattene hoppet ofte musepekeren uprovosert til kanten av skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå