Gå til innhold

Bærbar pc - ultraportabel


annoli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du går opp til 14 tommer vil du ha maaaange flere alternativer til en laaaangt lavere pris. Disse får du nede i 2 kg så om det er holdbart burde du absolutt gå for det. Da har du i tillegg mulighet til å få de med et OK grafikkort om du ønsker det.

8462182[/snapback]

Ville gått for en bedriftsmodell. Disse er gjerne mer holdbare og robuste. De tåler hardere bruk enn forbrukermodellene, er mer gjennomtestet, og garantiordingene pleier å være bedre.

Lenke til kommentar
Om du går opp til 14 tommer vil du ha maaaange flere alternativer til en laaaangt lavere pris. Disse får du nede i 2 kg så om det er holdbart burde du absolutt gå for det. Da har du i tillegg mulighet til å få de med et OK grafikkort om du ønsker det.

8462182[/snapback]

Ville gått for en bedriftsmodell. Disse er gjerne mer holdbare og robuste. De tåler hardere bruk enn forbrukermodellene, er mer gjennomtestet, og garantiordingene pleier å være bedre.

8462337[/snapback]

 

Ok. Jeg vil helst ha 1024 MB... Vet dere om en bra 14 " pc da? Og...jeg er ikke helt med på bedriftsmodell og forbrukermodell.. har du noen linker kanskje?

Lenke til kommentar
Ok. Jeg vil helst ha 1024 MB... Vet dere om en bra 14 " pc da? Og...jeg er ikke helt med på bedriftsmodell og forbrukermodell.. har du noen linker kanskje?

8462742[/snapback]

Eksempler på produktlinjer ment for bedrifter:

Dell: Latitude/Presicion

FujitsuSiemens: Lifebook

Lenovo/IBM: Thinkpad

Acer: Travelmate

HP: HP Compaq

 

Personlig ville jeg sett nærmere på alternativene fra Dell og Lenovo/IBM, men dette er en smaksak.

 

Edit: det er også i bedriftssegmentet du finner de ekte ultraportable bærbare PC'ene, de som veier ned mot 1.3 kg.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...