Gå til innhold

Bærbar pc - ultraportabel

annoli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne FSen er nok et godt valg om du skal ha en ultraportabel som ikke er "så altfor dyr".

Hvis du er fornøyd mes svaret, så kan du få kjøpt ei god ultraportabel maskin i den der, er du ikke, må du nok komme med mer info om hva du forventer av maskina, litt mer spesifikt budsjett osv.

Lenke til kommentar

Om du går opp til 14 tommer vil du ha maaaange flere alternativer til en laaaangt lavere pris. Disse får du nede i 2 kg så om det er holdbart burde du absolutt gå for det. Da har du i tillegg mulighet til å få de med et OK grafikkort om du ønsker det.

Lenke til kommentar
Om du går opp til 14 tommer vil du ha maaaange flere alternativer til en laaaangt lavere pris. Disse får du nede i 2 kg så om det er holdbart burde du absolutt gå for det. Da har du i tillegg mulighet til å få de med et OK grafikkort om du ønsker det.

8462182[/snapback]

Ville gått for en bedriftsmodell. Disse er gjerne mer holdbare og robuste. De tåler hardere bruk enn forbrukermodellene, er mer gjennomtestet, og garantiordingene pleier å være bedre.

Lenke til kommentar

8462182[/snapback]

Ville gått for en bedriftsmodell. Disse er gjerne mer holdbare og robuste. De tåler hardere bruk enn forbrukermodellene, er mer gjennomtestet, og garantiordingene pleier å være bedre.

8462337[/snapback]

Ok. Jeg vil helst ha 1024 MB... Vet dere om en bra 14 " pc da? Og...jeg er ikke helt med på bedriftsmodell og forbrukermodell.. har du noen linker kanskje?

Lenke til kommentar
Ok. Jeg vil helst ha 1024 MB... Vet dere om en bra 14 " pc da? Og...jeg er ikke helt med på bedriftsmodell og forbrukermodell.. har du noen linker kanskje?

8462742[/snapback]

Eksempler på produktlinjer ment for bedrifter:

Dell: Latitude/Presicion

FujitsuSiemens: Lifebook

Lenovo/IBM: Thinkpad

Acer: Travelmate

HP: HP Compaq

Personlig ville jeg sett nærmere på alternativene fra Dell og Lenovo/IBM, men dette er en smaksak.

Edit: det er også i bedriftssegmentet du finner de ekte ultraportable bærbare PC'ene, de som veier ned mot 1.3 kg.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...